n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / כרמל שאמה זועם: ״פיקוד העורף לא הצליח לקבל החלטה וההורים נשארו באויר״

כרמל שאמה זועם: ״פיקוד העורף לא הצליח לקבל החלטה וההורים נשארו באויר״

באישון לילה יצאה הודעה של פיקוד העורף על ההחלטה לחזור לשגרה. ראש העיר, כרמל שאמה הכהן כמו הרבה הורים שנשארו באויר זועם על אופן קבלת ההחלטות.

כרמל שאמה הכהן
כרמל שאמה הכהן

הבוקר, שני, התעוררו הורים ברחבי הארץ בחוסר ידיעה על קיום יום הלימודים במסגרות העירוניות השונות. עד אתמול, ראשון, ההחלטה הייתה שגם היום המסגרות ישארו סגורות אלא שבאישון לילה, בהחלטה תמוהה סוכם בפיקוד העורף כי חוזרים לשגרה.

״אתמול בצהריים פניתי לפיקוד העורף מיוזמתי להבין אם להזמין אוכל לילדי הקייטנות שכן מדובר בהוצאה של 100 אלף ש"ח שכן ההגיון אמר שניתן יהיה לפתוח, ציין שאמה הכהן והוסיף ״פיקוד העורף לא הצליח לקבל החלטה עד למועד סגירת ההזמנות מחברות המזון והחלטתי היתה שלוקחים סיכון ומזמינים בכדי שלילדים יהיה אוכל בכל מקרה. בשעה 16:20 עודכנתי על ידי פיקוד העורף שסופית הוחלט לא להסיר את המגבלות ולא יהיו קייטנות וכך גם עדכנתי את הציבור.בשלב מסוים בעת שחשתי שאין בסיס בטחוני ממשי להחלטה ביקשתי מפיקוד העורף לאפשר לנו לקחת אחריות ולקבל החלטה בעצמי לפתוח מסגרות חינוכיות אך פיקוד העורף התעקש שנצמד להוראותיו ללא שק"ד. ההנחיה שלי היתה לשחרר את הסייעות מלהגיע לגנים ריקים מאחר ולרובן יש ילדים ללא מסגרות וגם ככה עבודתן קשה ושוחקת וזו הזדמנות לפרגן להן במנוחה ורענון״. כתב שאמה הכהן בהודעה לתושבים, אלא שההנחיה כאמור שונתה. ובעקבותיה  הוחלט כי ברמת גן מעונות היום – יפתחו בשעה 10:00 כולל הזנה, בתי הספר של החגים – יפתחו בשעה 10:00 והפעילות תסתיים בשעה 13:00, קייטנות הגנים – יפתחו בשעה 10:00 והפעילות תסתיים בשעה 13:00.

צהרונים\מועדוניות – במקומות שבהם אין אפשרות לספק הזנה (בשל הסתמכותן של חברות המזון על הנחיות פקע"ר מאתמול בערב), לא תתקיים פעילות. תצאנה הודעות פרטניות בנושא לכל מסגרת.  הורים במסגרות ללא הזנה יתבקשו להוציא את הילדים מוקדם יותר שכן לאור סכנה לילדים עם אלרגיות לא ניתן להגיע עם אוכל מהבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אירוע רוכבים עצמאות מהשנה שעברה

קבלו ביטול: אירוע "רוכבים עצמאות" לא יתקיים השנה

תפריט נגישות