דף הבית / חדשות העיר / "לבטל את מצעד הגאווה בראשל"צ"

"לבטל את מצעד הגאווה בראשל"צ"

רונן דמארי

חבר מועצת העיר, מאיר עקיבא, שיגר מכתב לראש העיר, דב צור, בו הוא מציין בין היתר: "מצעד גאווה הינו פגיעה אנושה ברגשות הציבור, ופגיעה חמורה יותר בחינוך ובערכים שאנו מנסים להקנות לילדינו, בתמימות ובטוהר שנעלם מן העולם. בכל שנה ניסית להצעיד את הצועדים למיניהם  ברחבי ראשון לציון, וברוך השם הצלחתי לבטל את המצעד הנורא והאיום הזה, שאין בו יותר מזוהמה פריצות מיותרת היוצרת סלידה. אני מבין שמערכת הבחירות בפתח ושאיפתך היא לרצות כמה שיותר אוכלוסיות פוטנציאליות, אך הנך  שוב טועה, רוב האוכלוסייה אינה מוכנה להכיל, להיחשף ולאפשר מצעדים ברוטליים של אלה ברחובות העיר. דע לך, כי מצעד זה, אינו אלא פגיעה קשה ברגשות רוב תושבי העיר, גם אלה שאינם מתנגדים לקהילה עצמה,  מחזיקים בדעה כי המצעד אינו אלא ברוטליות והפגנתיות רגשית מיותרת, המעוררת הסתייגות נוראית מאותם צועדים. על כן, אבקש לבטל את המצעד כפי שנהגנו  בשנים שקדמו לך".

ל"גל גפן" אמר חבר המועצה: "אנחנו לא חייבים להתכופף בפני חברי הקהילה בראשון לציון. זה מתחיל בצורה יפה ונגמר בצורה מבזה ואני לא חושב שילדי העיר צריכים להיחשף יתר על המידה לדבר הזה. כנראה שעכשיו בשנת בחירות מנסים לגייס קהלים רחבים יותר. יש מצעדים בתל אביב והם יוצאים משליטה. הם בושה וחרפה ולא תורמים לקהילה, הציבור רק סולד מהם יותר, למה אנחנו צריכים את זה?".

-מה אתה מצפה שיקרה כעת?

"אני מצפה שראש העיר יבטל כמו שעשה בעבר או שידאג שזה יהיה בחוף הים. אי אפשר לאשר מצעד כזה באמצע העיר. לא כולם חשוכים, מותר להביע דעה ואני חושב שהרבה אנשים לא רוצים אותם פה. יכול להיות שחלק מחברי הקהילה הגאה ייפגעו, אז מה?".

מהעירייה נמסר בתגובה: "אין סכנה גדולה יותר במדינת ישראל ולציונות מקיטוב פנימי, חוסר סובלנות ומחסור חמור בערך המקודש "ואהבת לרעך כמוך". ראשון לציון תמשיך להיות עיר פתוחה, סובלנית וליברלית לכל הבאים בשעריה והמתגוררים בגבולותיה".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות