n
דף הבית / בריאות / צעירה בהריון הגיעה אל וולפסון בחולון עם כאבים ביד ונדהמה מתוצאות הבדיקה

צעירה בהריון הגיעה אל וולפסון בחולון עם כאבים ביד ונדהמה מתוצאות הבדיקה

בעקבות תלונות על פריחה וכאבים ביד, קלודין פלאס בת ה-27 פנתה במהלך החודש הרביעי להריונה לקבל טיפול במרכז הרפואי וולפסון שבו אובחנה בלימפומה. לאחר שטופלה במשך מספר חודשים בטיפול כימותרפי מורכב, קלודין ילדה בשלום תינוקת בריאה והלימפומה כבר בנסיגה

בתמונה מימין לשמאל דר נדב שריד דר יעל גנאור פז קלודין היולדת בעלה אברהים ופרופ ערן וינר צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

"הכל התחיל בחודש אפריל. הייתי בחודש הרביעי להריון וסבלתי במשך מספר שבועות מפריחה וכאבים ביד." מספרת קלודין פלאס בת ה-27, תושבת רמלה. "נסעתי עם בעלי לעשות בדיקות במרכז הרפואי וולפסון, כל פעם כשכואב לי משהו אנחנו נוסעים תמיד לשם."

אלא שהממצא שהתגלה על ידי צוות כלי דם והמטולוגיה בזכות ערנות הצוות המקצועי של מחלקת נשים בניהולו של פרופסור רן שגיב הפתיע לחלוטין את קלודין ואת הצוות הרפואי – הרופאים זיהו קריש דם בפלג גופה העליון של קלודין אשר הוביל לאבחנה של לימפומה יחסית נדירה זאת לאחר שעברה סדרת בדיקות CT, MRI וביופסיה.

"בהתחלה היה לי קשה לעכל את הבשורה על המחלה ודאגתי המון." מספרת קלודין. "קיבלתי תמיכה אינסופית מהמשפחה וכמובן מהצוות במחלקת נשים, יולדות והמטולוגיה שהיה איתי לאורך כל הדרך ודאג לתת לי מענה וכתף תומכת".

פרופסור ערן ויינר, מנהל מחלקת יולדות במרכז הרפואי וולפסון: "מורכבות המקרה בהריון צעיר הצריכה עבודת צוות יסודית ויצירתית כדי להוביל מצד אחד לטיפול במחלה כדי להבריא את קלודין ומצד שני לשמור על בריאות ותקינות ההריון והעוברית .

ניהול המקרה המורכב על ידי ד"ר ג'וליה ברדה מנהלת היחידה לרפואת אם ועובר וד"ר יעל גנאור-פז במרפאות היריון בסיכון והצוותים שעבדו בשיתוף פעולה מופתי – הביא לתוצאה המושלמת. "

לאחר שטופלה במשך מספר חודשים בטיפול כימותרפי מורכב במכון ההמטולוגי בניהולו של ד"ר נדב שריד ובמקביל טופלה על ידי צוות מרפאת אם ועובר, קלודין ילדה בשלום תינוקת בריאה, שמה ג'נביב והלימפומה כבר בנסיגה: "אין לי מילים להודות לצוות הרפואי על התמיכה הרגשית והפיזית, על הסובלנות והזמינות לצד המענה המידי לאורך כל הדרך".

(בתמונה מימין לשמאל: ד"ר נדב שריד, ד"ר יעל גנאור פז, קלודין היולדת, בעלה אברהים ופרופסור ערן וינר. צילום: דוברות וולפסון)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות