n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / זה קורה: זהר ארגוב יונצח ע"י קריאת רחוב על שם להיטו הגדול ביותר

זה קורה: זהר ארגוב יונצח ע"י קריאת רחוב על שם להיטו הגדול ביותר

לפני חודשיים הגיש אסף דעבול, סגן ראש העירייה, הצעה לסדר להנציח את ארגוב בקריאת רחוב על שם להיטו "הפרח בגני". אתמול אישרה ועדת השמות פה אחד את המלצתו

זהר ארגוב בראיון לערב חדש , קרדיט יוטיוב
זהר ארגוב בראיון לערב חדש. צילום מתוך יוטיוב

היסטוריה בראשון לציון: 34 שנים אחרי שהלך לעולמו בנסיבות טרגיות החליטה אמש ועדת השמות להנציח את זהר ארגוב ז"ל ולקרוא רחוב על שם הלהיט שהוביל לפריצתו האומנותית – "הפרח בגני".
ארגוב שנולד, חי ונקבר בשיכון המזרח נחשב לאמן פורץ דרך וזכה לתואר "המלך". לצד הקריירה והלהיטים הרבים שיצר, ארגוב התמכר לסמים קשים והסתבך עם החוק. בין השאר הוא הורשע באונס – דבר שהקשה על הנצחתו כאמן. בשנת 1987 שלח יד בנפשו בתא המעצר בתחנת משטרת ראשון לציון. הוא הלך לעולמו בגיל 32.
לפני כחודשיים, כפי שנחשף ב"גל גפן": https://bit.ly/3zBHAek הגיש אסף דעבול, סגן ראש העירייה, הצעה לסדר להנציח את ארגוב בקריאת רחוב על שם להיטו "הפרח בגני". דעבול הודה כי בהנצחת ארגוב כאדם ואמן קיימת בעיה בשל הרשעתו באונס ובעבירות נוספות. עם זאת, הוא טען כי יש מקום להנציח את אחת מיצירותיו.
אתמול אישרה ועדת השמות פה אחד את המלצת דעבול.
יוסי חממי, יושב ראש ועדת הנצחה ושמות, אמר היום: "לאחר מספר דחיות בשנים האחרונות הוחלט פה אחד בוועדה כי רחוב הפרח בשיכון המזרח, יהפוך לרחוב 'הפרח בגני'. הוועדה תעביר זאת למועצת העיר, שם יחליטו סופית אם לאשר זאת. אנחנו מבחינתנו אישרנו זאת פה אחד".
דעבול נשמע מרוצה: "אני מברך על ההחלטה ואדאג שבתוך השלט יהיה גם כיתוב למטה 'שירו של אביהו מדינה בביצוע זהר ארגוב.
"אני חושב שלאחר מעל 30 שנה הגיע הזמן שהננציח את זכרו בצורה מכובדת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות