n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום המועמד הליברלי המוביל בסקרים קורא ליניב מרקוביץ: ״בוא נתאחד וננצח בסיבוב הראשון״

זהר בלום המועמד הליברלי המוביל בסקרים קורא ליניב מרקוביץ: ״בוא נתאחד וננצח בסיבוב הראשון״

במכתב םומבי שכתב בלום ליניב מרקוביץ׳ הוא רואט לו לאחד שורות למען תושבי העיר

זהר בלום צילום פרטי
זהר בלום- צילום: פרטי

הסקרים האחרונים ברחובות מדברים על תמיכה גורפת ועולה במועמד לראשות העיר, זהר בלום, שהחליט היום (שלישי) לפנות במכתב פומבי ליניב מרקוביץ׳ וקרא לו לאחד שורות וולחבור אליו לריצה משותפת.

״אתה מכיר אותי ויודע כמה פעלתי מולך בחודשים האחרונים. הצעתי לך שוב ושוב לאחד כוחות ולהשיג ניצחון מוחץ כבר בסיבוב הראשון. אני שמח שנענית אמש בפומבי לקריאתי והנה אני מתייצב כאן ואומר: הנני.המחנה הליברלי דורש איחוד בצדק ומהלך כזה עושים על פי נתונים. מתוך שורה ארוכה מאד של סקרים שפורסמו מאז תחילת מערכת הבחירות בעיר, הנתונים מעידים כי ב-5 מתוך 6 סקרים, כולל סקר שהתפרסם היום, זהר בלום, מוביל בפער משמעותי על יניב מרקוביץ'. את זה לא אני קבעתי, את זה תושבות ותושבי העיר קבעו.״ כתב בלום והוסיף  ״בהתאם לקריאתי אליך לפני 12 יום, אני אומר לך יניב התשובה היא כן, בוא ננהל משא ומתן, ולאחר מכן נתאחד על בסיס האמירה שלך מאמש: ״המועמד אשר יש לו את הסיכויים הגדולים ביותר לנצח, הוא אשר יוביל את המחנה״. הסקרים מלמדים שאיחוד כוחות שלנו יכול להביא לניצחון מוחץ כבר בסיבוב ראשון.

רק הבוקר פורסם סקר נוסף שהוזמן ע״י ראש העיר המכהן ובוצע ע״י מכון ״מאגר מוחות״ בראשות פרופסור יצחק כ״ץ.תוצאות הסקר מעידות כי: מבין אלה שבטוחים שיגיעו להצביע, אני עומד על 26% תמיכה ואתה על 14%. כלומר, איחוד בינינו מביא אותנו לנקודת פתיחה של 40% וניצחון מובטח.

יניב, תושבות ותושבי רחובות רוצים לראות אותנו מאוחדים, עובדים בשטח, מביאים ניצחון ולוקחים את רחובות לדרך חדשה. ביחד. כי הגיע הזמן. אתה איש ראוי ונכונו לך עוד שנים רבות של עשייה ציבורית משמעותית, אני אגיע למשא ומתן הזה בלב פתוח ונפש חפצה. וסיכם את מכתבו  כשכתב ״יניב, בוא נעשה זאת יחדיו״.

WhatsApp Image 2023-08-22 at 13.24.20

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות