n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום: ״רחובות בראשותי תהיה עיר נקייה. נקודה״

זהר בלום: ״רחובות בראשותי תהיה עיר נקייה. נקודה״

זהר בלום מכריז על תוכניתו למהפכה בניקיון וחזות העיר

זהר בלום צילום פרטי
זהר בלום- צילום: פרטי

אחרי שנים של תלונות חוזרות ונשנות מצד התושבות והתושבים על חוסר שביעות רצון מניקיון וחזות העיר, המועמד לראשות העיר, זהר בלום, מכריז כי "הגיע הזמן שרחובות תהיה עיר נקייה וזו המשימה הראשונה שאותה אני מתחייב להוביל כבר בשנה הראשונה בתפקידי כראש העיר הבא". לדבריו, באמצעות גיבוש תכנית פעולה סדורה, הקצאת משאבים נכונים, רוח מנהיגות חדשה ושגרת עבודה קשה, רחובות בראשותו תהיה עיר נקייה. נקודה.

במסגרת עיקרי התוכנית של מהפכת הניקיון, בלום התייחס לרוח המפקד הנכונה והדרושה אותה יביא לתפקיד ראשות העיר: "אני מתחייב לנהל את העיר מהשטח ובגובה העיניים, אתחיל את יום עבודתי בשעה 05:00 בבוקר בסיור ברחבי העיר והשכונות. אפקח אישית על עבודות הניקיון ואהיה בקשר ישיר עם מנהלי האזורים יחד עם התושבות והתושבים כדי לוודא שכולנו נתעורר ונחייה בעיר נקייה ומצוחצחת".

בהמשך התוכנית, בלום מפרט על צעדים נוספים ומשמעותיים וביניהם: ניהול קפדני של מערכת פיקוח והאכיפה באמצעות כוח אדם מיומן ובשילוב אמצעי אכיפה מתקדמים של דגימות DNA לצואת כלבים, מצלמות אבטחה וחיישני תנועה.

הוא מרחיב ואומר שישלב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים בניקיון העיר, יקים חדר שליטה ובקרה לניקיון העירוני שיכלול מספר טלפון ייעודי לפניות התושבים ויקים סיירות ניקיון לטיפול ומענה מהיר לפניות של תושבים בנושא ניקיון ותחזוקה.חלוקת העיר ל-7 אזורים גיאוגרפיים שונים ומינוי מנהלי ומנהלות אזורים עם אחריות וסמכויות ניהול ואכיפה היא צעד חשוב נוסף בתוכנית מהפכת הניקיון של בלום.

לאור פניות התושבים, כשייבחר לראשות העיר, בלום מתחייב לתכנן מחדש, באופן היעיל ביותר, את מסלולי פינוי הגזם והאשפה, תוך כדי התחשבות בעומסי תנועה, שעות השינה של התושבים והאילוצים השונים.

לסיכום, אומר בלום: "תחום הניקיון וחזות העיר, הוא תחום שניתן לממש ולתכנן בו מהפכה באופן מידי עם תוצאות נראות לעין בשטח, לכלוך והזנחה אינם גזרת גורל ובכוונתי לפעול ולהדגיש את מירב המאמצים, האמצעים וכוח האדם כדי להצליח במשימה.לא אשתמש בתירוצים ולא אבקש מכם להמתין מספר שנים כדי לראות את השינוי המיוחל. אגש ישר לעבודה כדי לבצע את המהפכה עבורכם ובשבילכם!".

לקריאת עיקרי תכנית הניקיון:

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות