n
דף הבית / רמת גן / אילני ומנע vs שאמה הכהן: הקרב על הקבוצות עולה שלב

אילני ומנע vs שאמה הכהן: הקרב על הקבוצות עולה שלב

אוירת הבחירות מתחממת: עתירה שהגישו חברי המועצה ליעד אילני וחיה מנע נגד ראש העיר, כרמל שאמה כהן התקבל וקובע כי על ראש העיר והעיריה אסור לשתף פוסטים מדף הפייסבוק האישי של ראש העיר. מהעיריה נמסר ״מדובר בעוד מהלך ילדותי וקטנוני שמונע מתסכול ומרדיפה״

Collage Maker-02-Apr-2023-12-39-PM-5817

יו"ר ועדת הבחירות האזורית תל אביב השופט גרשון גונטובניק נתן ביום רביעי האחרון צו ביניים האוסר על ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן ועיריית רמת גן לשתף פוסטים וקישורים מדף הפייסבוק הנושא את שמו בקבוצות הווטסאפ והטלגרם העירוניות.הצו ניתן במסגרת עתירה שהגישו חברי מועצת העיר ליעד אילני, ראש האופוזיציה והמועמד לראשות העיר וחברת המועצה עו"ד חיה מנע באמצעות עו"ד ד"ר מתן גוטמן.

העותרים טענו בבקשה למתן צו ששאמה הפך את הערוצים העירוניים שמתופעלים ע"י עירייה וממומנים מכספי ציבור לכלי שרת של ראש העירייה לצורך העברת מסריו וצרכיו הפוליטיים, כאשר הקבוצות אמורות להיות מיועדות לשירות הציבור ולעדכונים בלבד, הקשורים לשכונות ולקהילות בעיר ולמרות התחייבותו לחדול מכך הוא ממשיך לעשות זאת תוך שימוש  במשאבי ציבור לצורכי תעמולה ובכך מפר את החוק.

העתירה תלויה ועומדת וההחלטה הסופית בה צפויה להינתן בקרוב.יש לציין כי עתירות דומות שהוגשו על ידי אילני ומנע,נדחו והם נדרשו לשלם שכר טירחה בגובה של 3500 שקלים.

יו"ר האופוזיציה והמועמד לראשות העיר ליעד אילני: "שאמה עשה שימוש עברייני בכספי התושבים וצר לי שהדיח גם עובדי עירייה לטובת קידום האינטרסים שלו. ראש עיר הגון, שמכבד את עובדיו, לא היה מאפשר להם להפר חוק למענו, תוך חשיפתם לתביעות אפשריות. צר לי שרק התערבותו של שופט בית המשפט המחוזי הביאה להפסקת התנהלות עבריינית זו".

חברת מועצת העיר עו"ד חיה מנע : ״החלטת יו"ר ועדת הבחירות היא אישור לכך שכרמל שאמה עשה במהלך כל הקדנציה שימוש פסול ובלתי חוקי במשאבי ציבור ועובדי עירייה ורתם את כל המנגנון העירוני לצרכיו הפוליטיים האישיים ולתעמולת בחירות בלתי פוסקת על חשבון כספי ציבור. אני מברכת על החלטת יו"ר ועדת הבחירות לתת צו שימנע את המשך התעמולה על ידו ואני מאמינה שבמסגרת העתירה הראשית יינתנו צווים נוספים שהתבקשו וימנעו את המשך תעמול הבחירות ע"ח כספי ציבור".

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: ״ראש העיר כרמל שאמה הכהן הוביל את מהפכת הקשר הישיר והמענה המיידי לתושבי העיר.חברי המועצה שמנסים לייצר כותרות גדולות על לא כלום, 'שכחו' לעדכן את הציבור כי רק לפני שבוע בית המשפט פסק נגדם באותו הליך וחייב אותם בהוצאות שטרם שולמו.עוד הם 'שכחו' לעדכן את הציבור כי לפני מספר חודשים אותו שופט דחה שתי עתירות של חברת המועצה חיה מנע בדיוק באותו ענין וחייב אותה בהוצאות.  שאין בינו לבין טובת העיר ותושביה דבר למעט ניסיון לפגוע בקשר הנפלא בין ראש העיר לתושביו בקבוצות הוואטסאפ ובשירות וביחס האישי שהוא מעניק לכל פונה.בצו הביניים אין כל חדש אלא עיגון בלבד של המצב הקיים, כך גם הדגיש השופט בהתייחסותו.העירייה והעומד בראשה ימשיכו לתת את השירות הטוב ביותר לתושבי העיר, ולא יאפשרו לעותרים לפגוע ברמת השירות הגבוהה לתושבים״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

98403960-b268-4ea0-8d3c-0cb27bc6a23d

״אני נאבק עבור עיר שתיתן חינוך ביטחון אישי וחיי קהילה עשירים״

תפריט נגישות