n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / בשעה טובה: עוד מתחם פינוי בינוי יוצא לדרך

בשעה טובה: עוד מתחם פינוי בינוי יוצא לדרך

הריסת בניין פינוי בינוי תמא צילום דוברות ראשון לציון

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית הודיעה כי 8 מתחמי פינוי בינוי הוכרזו ב"מסלול מיסוי", מסלול המיועד למתחמים בהם התכנון מבוצע ביוזמת יזם פרטי. המתחמים כוללים 693 יחידות דיור קיימות, אשר יהרסו ויוחלפו ב-3,023 יחידות דיור חדשות.

ההכרזה על מתחם כמתחם לפינוי-בינוי מקנה ליזם את הטבות המס הקבועות בחוק, שהינן חיוניות למימוש הפרויקט, וכן מחילה עליהם את ההסדרים הקבועים בחוק בנושא "דייר סרבן". ההכרזה מתבצעת בשלב מתקדם יחסית של הפרויקט, לאחר שהתכנית הופקדה להתנגדויות על ידי מוסד התכנון המוסמך לאשרה, ולאחר שהיזם השלים חתימה על הסכמי פינוי-בינוי עם בעלי דירה בפרויקט בהיקף של 67% לפחות, כך שמדובר במתחמים המצויים ברמת בשלות גבוהה לביצוע.

בהתאם לתיקון חקיקה שאושר בשנת 2021, מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית הינו הגורם המוסמך בחוק לצורך הכרזה על מתחמי פינוי בינוי, סמכות שקודם לכן הייתה נתונה לשר הבינוי והשיכון, ועל כן הייתה כרוכה בהליך ארוך יותר.

ברמת גן, ייצא לדרך מתחם העמל 2-8. המתחם נמצא בשכונת נחלת גנים, בין הרחובות סוקולוב ורש"י. במתחם קיימות 52 יחידות דיור אשר יהרסו, ובמקומן ייבנו 132 יחידות דיור חדשות. היזם בפרויקט הוא גבאי עמל רמת גן בע"מ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות