n
דף הבית / בקעת אונו / ישראל גל סייר במרפאות כללית בקניון קריית אונו

ישראל גל סייר במרפאות כללית בקניון קריית אונו

ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל התרשם מקרוב מהמגוון הרחב של השירותים הרפואיים שמציעה כללית למבוטחיה תושבי העיר

ישראל גל עם מנהלת מרפאת המשפחה ד"ר מיכל סיטי והצוות הרפואי. צילום דוברות מחוז דן פ"ת כללית
ישראל גל עם מנהלת מרפאת המשפחה ד"ר מיכל סיטי והצוות הרפואי. צילום דוברות מחוז דן פ"ת כללית

מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, סיירה יחד עם ראש העיר במרפאות השונות שמפעילה הקופה בקניון השוקק וסקרה באוזנו את המענה הרחב שניתן למטופלים המגיעים למקום.

ישראל גל וד"ר רייכנברג ציינו לחיוב את שיתוף הפעולה הפורה והמתמשך בין עיריית קריית אונו לכללית, אשר בא לידי ביטוי בתקופת הקורונה ונמשך ביתר שאת גם כעת, כשהגל החמישי נמצא בשלבי דעיכה.

ראש העיר פגש במהלך הסיור את מנהלי המרפאות השונות הפועלות בקניון – ד"ר אילנה ויינרטוב (מרכז בריאות הילד), ד"ר ליאת בנימין שטראוס (רפואת נשים) וד"ר עוז פרנקו (רפואה יועצת), וסייר עמם במרפאותיהם.

"לכללית פריסה רחבה של שירותים רפואיים במרפאות השונות בקניון אונו, בהן עובדים מיטב הרופאים", אמרה ד"ר רייכנברג, "בנוסף למרפאת משפחה מצוינת בהובלתה של ד"ר מיכל סיטי, יש לנו מרכז בריאות ילד בראשות ד"ר אילנה ויינרטאוב, המהווה מרכז אקדמי המוכר להתמחות ועובדים בו מומחי רפואת ילדים מבתי החולים שניידר ושיבא. במרכז בריאות האישה בהובלת ד"ר ליאת שטראוס בנימין ניתן למצוא את כלל ההתמחויות ברפואת נשים, לרבות ליווי הריון על שלביו השונים. בקומה השמינית יש מרפאת מומחים בניהולו של ד"ר עוז פרנקו הכוללת מענה רפואי בתחומים כמו כירורגיה ושד, כירורגיית עיניים, קרדיולוגיה, אף אוזן גרון, אורתופדיה, אורולוגיה, עור, נוירולוגיה, אנדוקרינולוגיה ועוד.

ישראל גל עם מנהלת מרפאת המשפחה ד"ר מיכל סיטי והצוות הרפואי. צילום דוברות מחוז דן פ"ת כללית
ישראל גל עם מנהלת מרפאת המשפחה ד"ר מיכל סיטי והצוות הרפואי. צילום דוברות מחוז דן פ"ת כללית

"את התמונה משלימות יחידות אי ספיקת לב ופרה-דיאליזה הפועלות בקניון, מרכז התפתחות הילד, טיפת חלב וכללית סמייל – וביחד משלימים קניון שלם של בריאות תחת גג אחד".

ישראל גל ראש העיר קריית אונו מסר: "שמחתי לפגוש את הצוות הרפואי ואת הצוות הניהולי של מרפאות הכללית בקריית אונו. בתקופת הקורונה התהדק שיתוף הפעולה בין העירייה לבין צוות קופת חולים כללית המקומי, שלאורך כל התקופה הציע אוזן קשבת וסייע ככל האפשר הן בפתיחת מוקדי שירות נוספים והן בשעות וימים נוספים. התרשמתי מאד מהמענה הרחב של השירותים אותם מעניקה קופת חולים כללית ללקוחותיה בקריית אונו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות