n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בוקר טוב אירופה!

בוקר טוב אירופה!

אלופת המדינה הפועל חולון, תפתח הערב (שני) את משחקיה לעונת 2022/23 בליגה האלופות של פיב"א, עם משחק בפולין מול לגיה ורשה המקומית. ביום שישי, תארח את הפועל ירושלים ותניף את דגל האליפות במשחק הליגה הראשון של העונה

כריס גונסון הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL
צילום: FIBA BASKETBALL

הערב (שני 18:30 שעון ישראל), תפתח הפועל חולון את הופעותיה בליגת האלופות של פיב"א לעונת 2022/23 כשבפעם הראשונה בתולדותיה, היא תעשה זאת כאלופת ישראל.

חולוניה, שבעונה שעברה בנוסף לאליפות המקומית גם שברה שיא מועדון והגיעה אל הפיינל-פור במפעל האירופאי, מכוונת גבוה גם בעונה הקרובה ובשלב הראשון תצטרך לעבור את בית C בו תשחק בנוסף ליריבה הראשונה – לגיה ורשה הפולנית, גם נגד גלטסראיי הטורקית ואוסטנד הבלגית אותה תארח חולון ביום שלישי הבא.

המשחק בפולין הוקדם להיום (שני) לבקשת חולון בגלל יום הכיפורים ומיד בתום המשחק תחזור הקבוצה ארצה.

לראשות המאמן גיא גודס, יעמוד הרכש החדש והמבטיח- אריק גרין, שהספיק לנחות בישראל ביום שישי, לעבור בדיקות רפואיות בהצלחה ולטוס עם הקבוצה לפולין.

אריק גרין צילום הפועל חולון

הרכש החדש אריק גרין בפעם השנייה בתוך 3 ימים, בנתב"ג- צילום: הפועל חולון

גודס התייחס למשחק ואמר: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ לא פשוט במקום שקשה לשחק בו אבל אנחנו רוצים לפתוח את שלב הבתים ברגל ימין ולחזור הביתה עם ניצחון".

גיא גודס צילום FIBA BASKETBALL

מאמן הפועל חולון- גיא גודס. צילום: FIBA BASKETBALL

הרכש הישראלי החדש שון דאוסון: "מתחילים את הדבר האמיתי ומתרגשים לקראת משחק הפתיחה. מצפה לנו משחק קשה, חשוב מאוד שנהיה מפוקסים ומרוכזים לאורך כל המשחק כדי לחזור עם תוצאה טובה ולהתחיל את העונה עם ניצחון, כי בשיטת המשחקים של האלופות לכל ניצחון יש משמעות רבה במאבק על העליה לשלב הבא".

ביום שישי, תתחיל האלופה גם את משחקיה בליגה המקומית כשתארח את הפועל ירושלים. בתחילת המשחק ייערך טקס הנפת דגל אלופת המדינה ובמועדון מצפים שההיכל יהיה מלא עד אפס מקום לרגל המאורע ההיסטורי.

  דגלים תארים אליפות גביע צילום הפועל חולון

(רועי אסף)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות