n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / אחרי 57 ימים: משפחתו של רון בנימין מרחובות עודכנה שנחטף לעזה

אחרי 57 ימים: משפחתו של רון בנימין מרחובות עודכנה שנחטף לעזה

רון בנימין יצא לרכיבת אופניים עם חברים ונחטף על ידי החמאס בשבת השחורה

צילום מסך 2023-12-02 ב-13.34.40

57 ימים, רון בנימין, בן 53 מרחובות, הוגדר כנעדר. היום (שבת) עולה כי משפחתו קיבלה ביממה האחרונה הודעה מצה"ל כי על פי הנתונים, בנימין נחטף לרצועת עזה. ב-7 באוקטובר, על פי העדות של בני המשפחה, בנימין יצא עם חבריו תושבי העיר לרכיבת בוקר מוקדמת, אז הם הגיעו לבארי, שם בהמשך הוא התפצל מחבריו – ומאז נעלמו עקבותיו, עד היום כאמור.

לדברי המשפחה שהתראיינה בכלי התקשורת , ברגע שהחלו האזעקות, בנימין החליט שלא להישאר בבארי. הוא שלח לביתו שי הקלטות שבהן הוא מספר שיש אזעקות והוא נמצא בעוטף עזה וכי הוא לא יודע מה לעשות.

בפוסט שכתבה בקבוצת הפייסבוק ״אבא פגום״,בעת האחרונה, סיפרה שי על אישיותו של אביה, ועל המסירות שמאפיינת אותו: ״אבא שלי הוא האבא הכי טוב – הוא יעקוב אחרי המטוס שלי כשאני טסה לחו״ל בפליי ראדר כדי לראות שהכל בסדר וכמובן יכתוב לי ״נחתת? כאילו לא עקב אחרי כל הטיסה. אבא שלי הוא האבא הכי טוב כי כשאני צריכה לתדלק את הרכב הוא מתדלק במקומי כי הוא יודע שאני שונאת לעשות את זה. אבא שלי בעזה ואני רוצה אותו כאן״, היא כתבה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות