n
דף הבית / חולון / יש לנו איתות מחולון

יש לנו איתות מחולון

אחרי שלא כבשה במשך 3 מחזורים, קבוצת ירמיהו חולון חזרה לעצמה עם ניצחון ביתי חד משמעי על נועלת הטבלה ממרמורק

ירמיהו חולון 1 צילום רועי אסף
(רועי אסף)

שלושה שבועות וארבעה מחזורים חלפו מאז שירמיהו חולון כבשה (וניצחה) בפעם האחרונה במשחק החוץ שלה מול קריית מלאכי. מאז אספה הקבוצה 2 נקודות בשלושה משחקים ואיבדה את מקומה בחלק העליון של טבלת ליגה א'. ביום שישי, היא סוף סוף חזרה להיראות טוב, לא התקשתה להביס 3:0 את נועלת הטבלה ממרמורק ולרשום ניצחון ביתי ראשון אחרי כמעט חודשיים.

ביציע של המגרש הסינטטי, היה כיף לראות גרעין אוהדים חדש וצעיר שמתחיל להיבנות ולתת גב לשחקנים בסגול על הדשא. "אחים לקומץ" הם קוראים לעצמם ובהנהלת ירמיהו חולון מבטיחים לעשות הכל בשביל לתת את כל התנאים שיעזרו להם להמשיך ולתמוך בצורה הטובה ביותר בקבוצה שמיום היווסדה מייחלת לקהל גדול שיגיע למשחקיה, לפחות אלו הביתיים.

אחים לקומץ ירמיהו חולון אוהדים צילום רועי אסף

"אחים לקומץ" חידוש צעיר ומרענן ביציע החולוני

על המגרש עצמו, השחקנים של מוסא בן חיים, שלטו במשחק מהרגע הראשון אך המאמן החולוני נאלץ לבצע חילוף ראשון בשלב מוקדם אחרי שגל ספיר, ירד מדדה מכר הדשא ופינה את מקומו לחלוץ אדיר רחמים.

דקה לסיום המחצית הראשונה נשברה הבצורת גם של הקבוצה וגם של השחקן מאור אסור, שאחרי מספר שבועות לא קלים, כבש את השער שהעלה את חולון ליתרון 1:0. אסור הנרגש רץ אל עבר היציע וצעק לאחד האוהדים הוותיקים של הקבוצה- צביקה לוי, שהשער הזה בשבילו.  לוי, שהיה חלק בלתי נפרד מירמיהו חולון מהיום הראשון שלה בליגה ג' , שימש בעבר כאיש המשק ונשאר אחד האנשים האהובים על השחקנים ובמועדון בכלל. גם אחרי שהשופט חידש את המשחק, אסור, נעצר לחיבוק ארוך עם היו"ר ליאור שלומן, ששמח יחד עם השחקן הוותיק.

מאור אסור ליאור שלומן צילום רועי אסף

מאור אסור, חוגג שער מרגש עם יו"ר הקבוצה, ליאור שלומן

השליטה החולונית המשיכה גם במחצית השנייה ובדקה ה-61, נכנס אל המגרש מוחמד אגברייה. 4 דקות לאחר מכן, אגברייה כבש את השער השני לזכות חולון אך לצערו, זה גם היה המהלך האחרון שלו במשחק אחרי שנפצע בצורה קשה בעקבות התנגשות בקורה בזמן כיבוש השער. הוא ירד כאוב ומדמם מכר הדשא ובן חיים נאלץ בפעם השנייה במשחק, לבצע חילוף לא צפוי.

ירמיהו חולון צילום רועי אסף

אגברייה נאנק מכאבים אחרי שנפגע מהקורה

למרות הפציעות של שניים משחקניו, הסגולים נראו טוב ואת תוצאת המשחק חתם בדקה ה-83, בן רוזיליו שקבע 3:0 ורץ לחגוג עם חברתו ששמחה ביציע. בתוספת הזמן חולון יכולה הייתה לכבוש את הרביעי אך אדיר רחמים, החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים והשופט שרק לסיום.

בן רוזיליו צילום רועי אסף

בן רוזיליו חוגג עם חברתו את השער השלישי של חולוניה

בסיום המשחק השחקנים הגיעו אל היציע וחגגו יחד עם הקהל הצעיר את הניצחון המתוק, בתקווה שיהיו עוד רבים כאלו עד לסיום העונה. בעקבות הניצחון, ירמיהו חולון עלתה אל המקום החמישי. במחזור הבא תצא למשחק חוץ מול בקעת הירדן, אותה ניצחה בסיבוב הראשון 1:0.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות