n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / הסקר של קמיל פוקס: רחמים מלול במרחק נגיעה מלנצח כבר בסיבוב הראשון

הסקר של קמיל פוקס: רחמים מלול במרחק נגיעה מלנצח כבר בסיבוב הראשון

מעט יותר מחודש לבחירות סקר של פרופ' קמיל פוקס (סוקר חדשות 13) קובע: רחמים מלול במרחק נגיעה מלנצח כבר בסיבוב הראשון.

רחמים מלול
רחמים מלול

לאור הבלבול הקיים בציבור הרחב לאור הסקרים הרבים, מעט יותר מחודש לפני מועד הבחירות, החליטו במטה סיעת אחדות לפנות לבכיר הסוקרים בישראל פרופ' קמיל פוקס (סוקר חדשות 13) ולבצע סקר עומק שיציג את נתוני האמת.

על פי הסקר ראש העיר המכהן רחמים מלול מוביל בבטחה בראש עם 37% בקרב בעלי הדעה והוא רחוק 3% בלבד מנצחון כבר בסיבוב הראשון וזאת עוד לפני שהמפלגות החרדיות הכריזו על תמיכתן באופן רשמי.כמו כן יש לשים לב כי טווח טעות הדגימה של הסקר עומד על 4.7% כך שבהחלט יתכן שמלול כבר "חצה את הרוביקון" והוא כבר עבר את רף ה- 40%.

מהסקר עולה כי בכל תרחיש בו כל אחד המועמדים מצהיר על תמיכה במלול הוא מגדיל את הפער ומשיג נצחון מוחץ כבר בסיבוב הראשון.במקום השני ובמרחק של 10% (בעלי הדעה) ממלול נמצא מתן דיל.צמודים לדיל, זוהר בלום ויניב מרקוביץ בהתאמה.

הנתונים של פרופ' קמיל פוקס מצטרפים לשני סקרים של פרופ' כץ ממאגר מוחות, ולסקר של רפי סמית ממכון סמית' וגם בהם רחמים מלול מוביל במירוץ לראשות העיר.המסקנה המסתמנת היא שרחמים מלול הוא המועמד בעל הסיכויים הגדולים ביותר להמשיך לקדנציה נוספת ובתרחיש בעל סבירות גבוהה יעשה זאת כבר בסיבוב הראשון.

לגבי סקרים המציגים נתונים חריגים שאינם תואמים לרוב נתוני מכוני הסקרים הגדולים – בחלקם מדובר בסקרים שלא דגמו את האוכלוסיה הדתית/ חרדית לפי חלקן היחסי באוכלוסיה ובחלק מהסקרים הנ"ל עשויות להיות הטיות מדגמיות נוספות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות