דף הבית / כללי / ברוכה הבאה לליגה

ברוכה הבאה לליגה

אחרי ארבעה מחזורים בהם השיגה תוצאת תיקו אחת והפסידה שלוש פעמים, השיגה סוף סוף קבוצת שיכון המזרח, ניצחון בכורה בליגה ב'. היא אומנם הייתה צריכה יריבה חלשה מאוד כדוגמת בני אילת, אך שלוש הנקודות נאספו וזה מה שחשוב.

דניאל סהלו פתח את החגיגה של השיכון עם שער ראשון בדקה ה- 13. ישראל דמקה הכפיל את התוצאה בדקה ה- 27, והוריד את הקבוצה ביתרון 2:0 להפסקת המחצית. יצחק סלומון כבש את השלישי בדקה ה- 54, ושליו נונה את האחרון, שש דקות אחר כך. אילת הצליחה רק לכבוש שער ניחומים בדקה ה- 67.

לעומת הרביעייה שכבשה שיכון, נחלת יהודה ספגה רביעייה במשחק החוץ שלה מול בני יפו. עד הדקה ה- 86, התוצאה הייתה 1:0 בלבד, אך שלושה שערים שכבשה יפו, מתוכם שניים עמוק בתוספת הזמן של המשחק, הפכו הפסד קטן לתבוסה גדולה. היה זה ההפסד השלישי, והרביעייה השנייה ברציפות שסופגת נחלת יהודה. בהחלט לא פתיחת עונה מזהירה. הקבוצה תקווה להתאושש במשחק הבית הקרוב מול רו"ח תל אביב.

עוד קבוצה שעדיין לא הגיעה לליגה, היא נציגת ליגה ג'- מ.ס ראשון לציון, שספגה בשבוע שעבר את אחת התבוסות הצורמות שלה בשנים האחרונות 8:0 למוליכה- בית"ר אשדוד. הקבוצה במקום האחרון בטבלה עם שני הפסדים ויחס שערים רע מאוד של שער זכות אחד לעומת 11 שערי חובה. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את השכנה מטירת שלום.

 

מ.ס ראשל"צ תבוסה קשה באשדוד- צילום טוטו פוטו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות