n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / התרומה המרגשת של חניכות NCSY ובנות מרכז הנוער, לבית החולים וולפסון בחולון

התרומה המרגשת של חניכות NCSY ובנות מרכז הנוער, לבית החולים וולפסון בחולון

בשיאו של מחנה הקיץ של ארגון הנוער היהודי הגדול בעולם, ה-NCSY, הכינו חניכות התוכנית, יחד עם בנות מרכז הנוער OU ישראל בחולון תכשיטים ייחודיים - תרומה לילדות בית החולים וולפסון

חניכות יחד 1 צילום יחצ

כחמישים בנות מרחבי העולם ממחנה GIVE, של הארגון היהודי הגדול בעולם OU, הגיעו לחטיבת הביניים והתיכון הדתי 'יבנה' בחולון והכינו צמידים ושרשראות לילדות חולות בבית החולים וולפסון יחד עם תלמידות בית הספר וחניכות מרכז הנוער של OU ישראל, 'מקום בלב'.

מטרת הפעילות הייתה בכדי להעלות לבנות חיוך על הפנים, בימים בהם החופש הגדול בעיצומו והתסכול בבית החולים עלול להיות קשה. הבנות התחלקו בבית החולים וולפסון, עברו בין מחלקות הילדים וחילקו את הצמידים והשרשראות לבנות המאושפזות במקום.

מוריה, הרכזת חברתית בבית הספר אשר ליוותה את התהליך מספרת: "שיתוף הפעולה המוצלח עם בנות GIVE מתבצע מספר שנים וכל שנה אנחנו מתרגשים מחדש. היה מרגש לראות את הבנות מוכנות לעשות, לתת, ולהקדיש את הזמן שלהן למען האחרות במפגן של עוצמה נשית".

מנהל מרכז הנוער 'מקום בלב', אדיר טרב הודה לבית ספר יבנה שסיפק את המקום לפעילות המבורכת ולכל השותפים והנוגעים בדבר הזה. " כשאתה נותן למישהו אחר זה אתה מרגיש שזה מעניק לך יותר מאשר אתה נותן. הרגשנו שמחה רבה להכין את התכשיטים במטרה לשמח בנות אחרות".

חניכות יחד צילום יחצ

צילומים: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות