n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון נעצר בחשד לדקירת שוטר במחאת העדה האתיופית

תושב חולון נעצר בחשד לדקירת שוטר במחאת העדה האתיופית

היחידה המרכזית של מחוז ת"א הביאה לסיומו של המצוד עם מעצרו של החשוד תושב חולון, שדקר את השוטר בתאריך 23.8 יום רביעי

שוטר פצוע צילום דוברות משטרת ישראל

בתאריך 23.8 יום ד' שוטרי מחוז ת"א עסקו בפעילות אבטחה וניהול התנועה באזור קפלן, בעקבות הפגנה שהתקיימה במקום. במהלך האירוע, שוטר תנועה של מרחב ירקון שהיה במעגל מרוחק מההפגנה ועסק בפעילות אבטחה, נדקר בכתפו באמצעות סכין חדה ופונה למרכז הרפואי איכילוב כשמצבו בינוני (על פי גורמי הרפואה). החשוד כאמור נמלט מהמקום והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א.

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי הימ"ר של מחוז תל אביב בסיוע שוטרי מרחב ירקון בפעילות מאומצת לתפיסתו של החשוד, תוך הפעלת מגוון אמצעים טכנולוגים, במטרה להתחקות אחר החשוד.

במסגרת החקירה, למרות הקושי בנסיבות האירוע, בימים האחרונים חלה התפתחות משמעותית שהובילה לפרטיו של החשוד העיקרי והיום בלשי הימ"ר, איתרו את החשוד בדקירה וביצעו מעצר שלו יחד עם חשוד נוסף באזור ת"א. החשוד העיקרי תושב חולון בן 23 הועבר לחקירה בחשד לניסיון רצח ועימו החשוד הנוסף תושב העיר.

מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר: "דקירת השוטר ופציעתו הינה אירוע חמור מאוד, לכידתו מוכיחה כי יש לנו משטרה מצויינת שפועלת במקצועיות וחותרת למגע. פגיעה בשוטרים הינה חציית קו אדום ואנחנו נפעל למצות את מלוא חומרת הדין עם העבריינים."

דקירה שוטר צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות