n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / תלמידי רמלה חזרו הלימודים

תלמידי רמלה חזרו הלימודים

בתחילת השבוע חזרו תלמידי בתי הספר היסודיים ובהמשך תלמידי התיכונים ללימודים

חוזרים ללימודים
צילום: עיריית רמלה

בתי הספר היסודיים בעיר פתחו בתחילת השבוע שעריהם וקיבלו את פניהם של תלמידי א-ג ובתי הספר התיכונים קיבלו את פני תלמידי כיתות יא- יב בהתרגשות. מנהלת אגף החינוך והנוער, אלונה קליימן, ציינה כי ההיערכות לקליטת התלמידים הייתה קפדנית בכל ההיבטים, הן מבחינת ניקיון המבנים והן מבחינת היבטים לוגיסטיים של צוותי החינוך, והיבטים פדגוגיים ורגשיים.

את התלמידים קיבלו בבוקר בשער הכניסה לבתי הספר, מנהלי בתי הספר עם צוות המורות, שהמתין להם בחצר. ניכר כי התלמידים הפנימו היטב את השמירה על כללי משרד הבריאות, והגיעו עטויים במסכות ובאישורים הנדרשים לכניסה לבתי הספר. ביום הלימודים הראשון הצוותים עסקו בעיקר במתן אפשרות לאוורור רגשות לאחר השהות הממושכת בבתים. במהלך היומיים הראשונים ללימודים סיירו ראש העיר, מיכאל וידל, מנכ"ל העירייה רונן עזריה, מנהלת אגף החינוך והנוער אלונה קליימן ומנהלת מחלקת בתי הספר דנה סמג'ה, בין מוסדות החינוך על מנת לברך את התלמידים ואת מנהלי בתי הספר והצוותים החינוכיים ולהודות להם על מסירותם ומקצועיותם הרבה, ולסייע ככל הנדרש לפתיחה מיטבית של הלימודים. העירייה נערכת להרחבת חזרתם של כלל תלמידי העיר ללימודים בהתאם למתווה משרד החינוך והנחיות משרד הבריאות. 

ראש העיר, מיכאל וידל : "ברכות לתלמידים שלנו לרגל החזרה למוסדות החינוך, אנו שמחים לראותכם מחייכים ומאושרים. לאגף החינוך והנוער וצוותי החינוך תודה רבה על התארגנות למופת, אנו גאים בכם. מערכת החינוך ברמלה ערוכה לקליטתם המחודשת והמיטבית של תלמידי העיר במוסדות החינוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות