n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שני תושבי חולון מואשמים בנשיאת נשק, סמים ותקיפת שוטר

שני תושבי חולון מואשמים בנשיאת נשק, סמים ותקיפת שוטר

כתב אישום כנגד שני צעירים תושבי חולון המוכרים למשטרה אשר נעצרו לפני כ-3 שבועות בקריית שדה התעופה ואחרי מרדף שכלל התנגשות בניידת ופגיעה בשוטר, נמצא ברשותם נשק חם וסמים קשים

אקדח נשק צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

הצעירים מחולון בני 23  ו-24, יצאו מחתונה בקריית שדה התעופה ועוררו את חשדם של שוטרים שהיו במחסום שיגרתי סמוך לאולם האירועים. השוטרים ניגשו אל הרכב שהחל בנסיעה ואז החל מרדף משטרתי במהלכו נחסמה דרכם של השניים.

כשהם נעצרו, ניגשו שוטרים אל חלון הרכב וביקשו מהנהג לדומם את המנוע. הנהג בתגובה לחץ על דוושת הגז ושוטר שהכניס את ידו דרך חלון הרכב במטרה למנוע ממנו להמשיך, נפצע ברגע שהרכב החל לברוח שוב.

שוטרים אחרים ביצעו ירי אל עבר גלגלי הרכב הבורח והבחינו כי תוך כדי בריחה נזרק החוצה תיק שחור בו התגלו אקדחו ותחמושת. ניידת משטרה חסמה את דרכו של הרכב והוא התנגש בה בעוצמה. כשכבר נעצרו השניים, הנהג התנגד למעצר והופעל נגדו כוח. אצל שני הנאשמים נמצאו גם סמים קשים וסכין.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצר השניים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות