n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: שי קינן ממשיך להתחזק בבחירות לראשות העיר

חולון: שי קינן ממשיך להתחזק בבחירות לראשות העיר

הסחף נמשך: יו״ר סיעת הליכוד בחולון מאיר חלבי הודיע על תמיכתו במועמד המוביל לראשות העיר - ״מי שרוצה להחליף את מוטי ששון חייב להצביע שי קינן״.

WhatsApp Image 2023-06-27 at 16.49.19

הסחף נמשך: יו״ר סיעת הליכוד בחולון מאיר חלבי הודיע על תמיכתו במועמד המוביל לראשות העיר – ״מי שרוצה להחליף את מוטי ששון חייב להצביע שי קינן״.

המועמד המוביל לראשות העיר מציג קואליציה מקיר לקיר. אחרי שקיבל את תמיכת סיעת ״יש עתיד״ וחבר המועצה אילן גזית ולאחר הצטרפותו של חבר מועצת העיר קובי מכלוף, היום (שלישי) מודיע יו״ר הליכוד בחולון מאיר חלבי, על תמיכתו בשי קינן לראשות העיר.

בתום פגישה בין השניים מסר חלבי כי סיעת הליכוד בחולון תתמוך כמו סיעות רבות נוספות בקינן למועצת העיר. ״הגיע הזמן לתת את המושכות לשי קינן ואין לנו ספק שהוא יוביל את חולון להישגים רבים. אנו מאחלים לשי קינן הצלחה רבה וקדנציה מוצלחת כדי שהעיר חולון תחזור למסלול המראה״.

חלבי, יליד העיר חולון, מכהן בקדנציה האחרונה כראש סיעת הליכוד וחבר מועצת העיר מטעמה. שימש כגזבר ארגון הקבלנים בעיר ומוביל פעילות ציבורית עניפה למען כלל תושבי העיר מכל המגזרים. חלבי הוא נכה צה״ל לאחר שנפצע בפעילות מבצעית ב1975 במסגרת שירותו ביחידת החבלה.

המועמד לראשות העיר שי קינן אמר: ״אני מברך את מאיר חלבי ואת סיעת הליכוד על תמיכתם במועמדותי לראשות העיר. הפעילות שלנו היא בשותפות עם כלל הקהילות והגוונים מקרב כלל תושבי העיר. מרגש מאוד לראות את ההתגייסות של כוחות רבים הפועלים מתוך תחושת פטריוטיות והבנת הדחיפות הנדרשת לשנות למען תושבי חולון״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

dav

בחולון הוחלט: יום העצמאות ללא זיקוקים

תפריט נגישות