n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שדרנית הרדיו מחולון, מואשמת בריגול

שדרנית הרדיו מחולון, מואשמת בריגול

השב"כ סיכל ניסיון ריגול ועצר בין היתר גם זוג תושבי חולון, שדרנית רדיו ונהג מונית

שבכ

השב"כ הודיע היום (רביעי), כי הצליח לסכל ניסיון לגיוס ישראלים יוצאי איראן, בחשד שריגלו נגד ישראל.

הוגשו כתבי אישום כנגד חמישה ישראלים וביניהם גם תושבת חולון יוצאת איראן בת 40 שעל פי החשד הייתה בקשר עם הסוכן האיראני שכונה "ראמבוד" ולמרות שחשדה בו, התרצתה וצילמה לו מספר מקומות לבקשתו וביניהם משרד הפנים, ביטוח לאומי ואף העבירה מידע על סידורי האבטחה בקניון חולון.

על פי כתב האישום, האישה לא הסתפקה בצילומים בתוך העיר ואף שלחה לסוכן האיראני צילומים של שגרירות ארצות הברית בתל אביב. עוד התגלה כי גם בעלה של האישה היה בקשר עם אותו הסוכן וגם הוא כמו אשתו, חשד אך סייע לה במעשיה.

הקשר בין האישה ו"ראמבוד" החל ביוני 2014, אז ביקש שתאשר אותו כחבר בפייסבוק. היא סיפרה לו כי שירתה בצבא בחיל מודיעין והוא קנה את אמונה עם סיפורים על הנעשה באיראן, כשבמקביל ביקש לדעת איך מתנהלים החיים בישראל. האישה אשר עבדה כשדרנית ברדיו, הציעה לסוכן לעלות לשידור בשפה הפרסית בתחנה בה עבדה, אך הוא נבהל וסירב.

Clipboard01

הסוכן האיראני בפייסבוק

האישה סיפרה לבעלה כי היא חושדת ב"ראמבוד" שהוא פועל מטעם שלטונות איראן, אך זה לא מנע ממנה להמשיך ולבצע את בקשותיו.

זה החל עם שליחת תמונות כריכת הדרכון שלה והמשיך עם תיעוד של הנאשמת במשרד הפנים בראשון לציון, שם צילמה סרטון על הנעשה במשרד ושלחה לסוכן האירני. למרות שבעלה דרש ממנה להפסיק את הקשר המוזר, היא סירבה.

1

בהמשך, למרות שהתרעם על הקשר, הסיע את אשתו לתל אביב במוניתו, שם היא צילמה את שגרירות ארצות הברית מבחוץ. היא המשיכה בצילומים גם באולפני הרדיו בהם עבדה, ובהמשך כאמור, העבירה לו מידע על סידורי האבטחה בקניון חולון.

בהמשך, ביקש "ראמבוד" מהנאשמת שתצלם לו בסיסים צבאיים ואף את מסגד אל אקצא, אך היא סירבה פעם אחר פעם. היא הסתפקה בשליחת תמונות מאתרי אינטרנט ועיתונים מקומיים והקשר הסתיים כאשר "ראמבוד" החל לבקש תמונות אינטימיות מהנאשמת והיא החליטה לחסום אותו ולסיים את ההתקשרות.

הזוג החולוני מואשם במגע עם סוכן חוץ, מסירת ידיעה העלולה להיות לתועלת האויב וסיוע למסירת ידיעה העלולה להיות תועלת לאויב.

62242650_2359820924291296_8549865330267127808_n

תמונת הפרופיל של "ראמבוד נמדר" בצילום מתוך פייסבוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות