n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מת מתאונת דרכים יום לפני יום הולדתו

ראשון לציון: מת מתאונת דרכים יום לפני יום הולדתו

ראובן מנשירוב ז"ל נפצע בתאונת דרכים כשנסע על הקלנועית בכביש לפני כשבועיים. שבוע וחצי לאחר מכן,יום לפני יום הולדתו ה-74 נפטר בבית החולים מהתאונה. בני משפחתו מבקשים מעדי ראיה ליצור קשר עם המשפחה

ראובן מנשירוב צילום באדיבות המשפחה
ראובן מנשירוב ז"ל- צילום באדיבות המשפחה

"העצב הוא גדול ולא יתואר, אנחנו פשוט לא מאמינים שאבא לא איתנו, עוד לא מעכלים את המציאות" כך מספרת בכאב טלי שילוח ביתו של ראובן מנשירוב ז"ל שנפצע בתאונת דרכים בתאריך 03.05.2022, ברחוב יהודה הלוי 64 בראשון לציון בזמן שרכב על הקלנועית שלו ולאחר שבוע וחצי בבית החולים נפטר.

טלי שילוח ביתו מספרת ל"גל גפן ראשון לציון" כי עד כה לא הגיעה המשטרה לביתם להסביר להם כיצד מת אביה, האם מתאונה עצמית או תאונת פגע וברח והיא מבקשת את עזרת הציבור.

"התקשרנו למשטרה שאמרו שמי שנפצע צריך להגיע ולתת עדות" מספרת שילוח "ניסינו להסביר שאבא מונשם ומורדם בבית חולים אבל לצערי עד לרגע זה לא הגיע אף שוטר להסביר לנו איך אבא נפטר, האם מישהו פגע בו? האם נפל לבד? אנחנו אנשים אבלים, קמנו רק היום מהאבל היכן המשטרה? היכן המצלמות המרשתות את העיר? לפני כשנה וחצי נפטרה אימי ז"ל ואבא היה עמוד התווך של כולנו, הוא היה איש בריא, פעיל, זאת מכה נוראית לכל המשפחה, אני מבקשת מכל מי שראה את התאונה ליצור עימי קשר כדי שנדע כיצד נפטר אבי, עצוב שבכל השבעה אנחנו צריכים לחפש קצה חוט על מותו והמשטרה לא מגיע להסביר כיצד זה קרה."

עדי ראייה לתאונה, נא לפנות לטלי במספר טלפון: 0503556122

ממשטרת ישראל נמסר: "חקירת אירוע התאונה עודנה נמשכת."

ראובן מנשירוב השאיר אחריו 5 ילדיםו-9 נכדים. יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יכולה להיות גם אפשרות שלישית.
    הפצוע הגיע לבית החולים, ושם אולי היה לו דימום פנימי שלא נבדק ולא אובחן, וככה בדיוק נפטרה אימי, שבסה"כ שברה את עצם הירך, נותחה בהצלחה! ואחרי כמה ימים נפטרה מדימום פנימי (שכנראה נגרם מהנפילה או מהניתוח) ושהרופאים לא השכילו לגלות ולטפל….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות