n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קרית אונו: לקה בדום לב והתמוטט בביתו

קרית אונו: לקה בדום לב והתמוטט בביתו

המפגש המרגש בין חובש מד"א למטופל "הפעם הגעתי בלי סירנה ולא בריצה, על מנת לפגוש ולחבק אותו"

WhatsApp Image 2022-08-29 at 12.24.21 (1)
צילום: דוברות קרית אונו

לפני כחודש, גורי (68) מקרית אונו לקה בדום לב והתמוטט בביתו. חובשת בכירה במוקד 101 של מד"א אדיטה לוריס פורת הזניקה למקום צוות ניידת טיפול נמרץ וכווני תגובה מיידית והחלה בהדרכה טלפונית לביצוע פעולות החייאה. חובש רפואת חירום במד"א צביקה לרר היה הראשון להגיב לקריאה ובתוך דקות בודדות הגיע למקום, החל בפעולות החייאה המתקדמות במהלכן נתן מכת חשמל ממכשיר מפעם (דפיברילטור) עד שליבו של גורי חזר לפעום. .

צוות הניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום המשיך את הטיפול הרפואי ופינה את גורי לבי"ח שיבא בתל-השומר שם התאושש ולאחר טיפול רפואי שב לביתו.

בסוף השבוע פגש גורי לראשונה את חובש מד"א צביקה לרר שהעניק לו טיפול רפואי והציל את חייו באמצעות מכשיר מפעם.

חובש רפואת חירום במד"א צביקה לרר: "מרגש מאוד לשוב לביתו של גורי. הפעם הגעתי בלי סירנה ולא בריצה, על מנת לפגוש ולחבק אותו. לראות את גורי עומד על הרגלים לצד משפחתו כשהוא מחייך נותן לנו, החובשים והפראמדיקים של מד"א את הכוח והדלק להמשיך ולהילחם על חייו של המטופל הבא."

גורי, המטופל שחייו ניצלו, הוסיף: "התרגשתי מאוד לפגוש את צביקה. בפעם הקודמת שנפגשנו הייתי מחוסר הכרה והיום אני עומד על הרגלים ויכול להודות לו על מה שעשה עבורי ועבור משפחתי באמצעות פעולות ההחייאה ומכשיר המפעם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות