n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ראש עיריית חולון: "לא יתערבו לנו בחינוך ילדנו"

ראש עיריית חולון: "לא יתערבו לנו בחינוך ילדנו"

בעקבות ההסכם הקואליציוני בין בנימין נתניהו לראש תנועת "נעם" אבי מעוז שקיבל סמכויות במשרד החינוך, הודיע ראש עיריית חולון מוטי ששון, כמו עשרות ראשי ערים אחרים, כי אף גורם חיצוני לא יתערב בתוכניות החינוך בחולון

ראש העיר מוטי ששון ושרת החינוך יפעת שאשא ביטון צילום עיריית חולון
ראש עיריית חולון מוטי ששון, עם שרת החינוך היוצאת- יפעת שאשא ביטון. צילום ארכיון: עיריית חולון

עם פרסום הידיעה על כך שבנימין נתניהו מתכוון לתת לח"כ אבי מעוז את היחידה לתוכניות חינוך מיוחדות, שלח ראש הממשלה היוצא- יאיר לפיד, מכתב אל ראשי הרשויות בו ביקש מהם לא לשתף פעולה עם ח"כ מעוז בתפקידו החדש.

כתגובה, עשרות ראשי ערים פרסמו הודעה התומכת במכתבו של לפיד ויוצאת נגד ח"כ מעוז. גם ראש עיריית חולון מוטי ששון, פרסם הודעה אישית לתושבי העיר וכך כתב: "מאז שנחשפנו להתבטאויות מטרידות בנושאי חינוך, ואני מבקש להבהיר באופן חד משמעי: לא נאפשר לאף גורם להחליט אילו תוכניות יכנסו למערכת החינוך העירונית בחולון! אנו סומכים על מנהלות ומנהלי בתי הספר ועל מינהל החינוך העירוני שישכילו לבחור תוכניות ערכיות ואיכותיות, לטובת ילדי חולון, כפי שעשו עד היום".

כאמור, מוטי ששון הצטרף למחאת עשרות ראשי ערים ורשויות ובינהם גם ראשי עיריית בת ים, תל אביב, רמת גן, גבעתיים, יהוד, הרצליה, ראשון לציון, ועוד רבים ורבות. אם לא די בכך, גם למעלה מ-200 מנהלי בתי ספר, פנו במכתב אל ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, והביעו אף הם את מחאתם מהתפקיד שהוא מייעד לח"כ מעוז.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות