דף הבית / חדשות העיר / "נמשכת תנופת ההתארגנות במקומות עבודה"

"נמשכת תנופת ההתארגנות במקומות עבודה"

רונן דמארי

זורי מזרחי: "שנת 2017 הציבה בפנינו מספר אתגרים שהחשוב בהם הוא העלאת שכר המינימום בכ – 1000 ₪ ל – 5,300 ₪. בנוסף, עמדנו בכבוד במבחן הבוחר בבחירות להסתדרות שהתקיימו לפני כחצי שנה, בהן זכינו באמון ציבור העובדים והגימלאים".

-אלו יעדים הצלחתם להשיג?
"יעדי המרחב ב – 2017 הושגו ברובם, במרכזם: הידוק הקשר עם ועדי העובדים,
העובדים והגימלאים, המשך תנופת ההתארגנות של מקומות עבודה חדשים ופיתוח פעילות ההשתלמויות בבית אברוצקי. מדובר במשימות חשובות במעלה ואנו מלאי סיפוק על כך שהצלחנו למלא אותן על הצד הטוב ביותר".

-מה אפיין את השנה שחלפה?
"תנופת העשייה שלנו נמשכה במלוא המרץ, גם לאחר הבחירות ואולי בעיקר בזכותן, המשכנו לפעול למען ציבור העובדים והגמלאים במרחב במלוא המרץ ובכל הכלים העומדים לרשותנו. הוכחנו פעם אחר פעם שהאמרה 'כוחנו באחדותנו' אינה ריקה מתוכן וכי ההתאגדות בהסתדרות היא הדבר הטוב ביותר שהעובדים יכולים לעשות על מנת להבטיח את ההווה – תנאי העבודה שלהם כיום ואת העתיד – הזכויות שלהם לאחר שיפרשו לגמלאות".

-מהם היעדים לשנה הקרובה?
"בשנת 2018 נמשיך את תנופת ההתארגנות של מקומות עבודה חדשים, נגביר את הקורסים לגמול השתלמות והדובדבן שבקצפת: נמשיך לשמש מודל ארצי לפעילות הגימלאים שזוכה לשבחים בקרב כל מרחבי ההסתדרות השונים ובקרב קברניטיה.
23 ארגוני גימלאים פועלים אצלנו וכולם מקבלים תכנים עשירים, ימי כיף, טיולים וחוגים מעשירים, שממלאים את זמנם בעשייה ובפעילות חברתית מהנה.
לסיכום – מטרת על אחת לכל הפעילות בשנה הקרובה: הצבת האדם העובד והגימלאי במרכז הפעילות שלנו".

זורי מזרחי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות