n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / עשור טרגי בצמתים של העיר חולון

עשור טרגי בצמתים של העיר חולון

העיר חולון מדורגת גבוה ברשימת מספר הנפגעים בצמתים. רק בשנה החולפת 14 נפצעו קשה ועוד 2 קיפחו את חייהם בצמתים בחולון

תאונה מונית צילום אור ירוק

עמותת אור ירוק מפרסמת נתונים קשים וכואבים על מספר ההרוגים בצמתים בשנת 2022. על פי הנתונים כ-61 בני אדם מצאו את מותם בתאונות דרכים שהתרחשו בצמתים בשנה החולפת.

העיר חולון נמצאת במקום השביעי מבין הערים הגדולות נפגעו כאשר בשנת 2022, נפגעו 177 בני אדם בתאונות דרכים בצמתים (חודשים ינואר-נובמבר), מהם שני בני אדם נהרגו ו-14 נפצעו קשה. בעשור האחרון נהרגו 15 בני אדם בתאונות בצמתים בעיר ו-2,404 בני אדם נפגעו.

מעל חולון מדורגות ירושלים בפסגה, תל אביב, חיפה, פתח תקווה, באר שבע ואשדוד. השכנה מבת ים סוגרת את העשירייה המובילה עם 111 נפגעים בשנה החולפת בתאונות דרכים בצמתים, 9 מהם נפצעו קשה.

תאונה צילום אור ירוק

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "צומת הוא מפגש דרכים עם סיכון מוגבר לתאונת דרכים. כנהגים וכהולכי רגל אנחנו נדרשים לתשומת לב מוגברת כאשר אנחנו נכנסים לצומת. כדי למנוע ולצמצם את טעויות הגורם האנושי על התשתית בצומת להיות סלחנית לטעויות הנהגים או הולכי הרגל.

יש למפות את הצמתים העירוניים מרובי התאונות ולוודא כי מתקיים בצומת לא מרומזר הסדר מיתון תנועה אשר יגרום לרכב לנסוע במהירות כזאת שתאפשר לו להגיב בזמן חירום.

במקרה של קונפליקט בין הזרמת התנועה ובין בטיחות הולכי הרגל, תמיד יש לקחת את בטיחות הולכי הרגל בראש סדר העדיפויות. בפעולות פשוטות וזולות ניתן לעשות את ההבדל בין חיים ומוות".

תאונה כביש צומת אופנוע צילום אור ירוק

צילומים: עמותת "אור ירוק"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות