n
דף הבית / בריאות / סמנכ"ל חדש למרכז הרפואי וולפסון

סמנכ"ל חדש למרכז הרפואי וולפסון

ד"ר אורי פיינשטיין מונה לסמנכ"ל המרכז הרפואי בחולון

אורי פיינשטיין צילום דוברות וולפסון
ב

ד"ר פינשטיין נשוי ואב לשלושה, הוא מומחה ברפואה פנימית ובמנהל רפואי. הוא למד רפואה ובהמשך גם מנהל מערכות בריאות באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב. הניסיון המקצועי של ד"ר פינשטיין עשיר מאוד, והוא כיהן במספר תפקידים בכירים בחיל הרפואה לפני פרישתו מצה"ל בדרגת סא"ל. לאחר פרישתו, עמד בראש צוות הרכש לחיסוני הקורונה במסגרת תפקידו בחטיבת הטכנולוגיות הרפואיות, המידע והמחקר במשרד הבריאות.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "אני מברכת על בחירתו של ד"ר פינשטיין לתפקיד ומאחלת לו הצלחה רבה. ללא ספק הוא מביא עמו לתפקיד איכויות וכישורים, מקצועיים ואישיים, בולטים ויוצאי דופן לצד ניסיון מקצועי עשיר במנהל מערכות בריאות".

ד"ר פינשטיין: "אני שמח ונרגש להצטרף למשפחת וולפסון ומודה להנהלת בית החולים ולחבריי הרופאים והרופאות על האמון שניתן בי ובחזוני. שאיפתי היא להמשיך ולהוביל את הטיפול המצוין שניתן למטופלים ולמטופלות בוולפסון ויחד עם ההנהלה, להטמיע מיזמים וחידושים נוספים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות