n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "נטפים" הקימה גינה וקיר ירוק לטובת המכינות הקדם צבאיות בחולון

"נטפים" הקימה גינה וקיר ירוק לטובת המכינות הקדם צבאיות בחולון

עובדי נטפים הקימו מרחב ירוק עבור "שחר" - מכינות קדם צבאיות. החברה תרמה והתקינה את מערכות ההשקייה, הקימה קיר ירוק ושתלה צמחי תבלין וירק ויחד הם גם הדליקו נר ראשון של חנוכה

חנוכה הקמת קיר ירוק עבור מכינ שחר בחולון צילום חברת נטפים (2)

אתמול (יום א' 18/12), במסגרת אירועי חג החנוכה עובדי נטפים הקימו בהתנדבות מרחב ירוק עבור "שחר" – מכינות קדם צבאיות לבנות בעיר חולון.

חברת נטפים, תרמה והקימה גם את מערכות ההשקיה לגינה. עובדי החברה שחלקם הגיעו יחד עם ילדיהם, הקימו במסגרת העבודות קיר ירוק מחומרים ממוחזרים, ושתלו בגינת הירק מגוון ירקות וצמחי תבלין. יחד עם הצוות של "שחר" הם הקימו גם ספסלים העשויים מצמיגים ישנים, ובסיום הפעילות הדליקו כולם נר ראשון של חנוכה.

הגר קוסטיאנובסקי, מנהלת אחריות תאגידית בחברת נטפים: "התנדבות בקהילה היא חלק מהזהות של נטפים ומהמחויבות שלנו להשפעה חיובית על העולם. אנחנו גאים לרתום את ההון האנושי הנפלא שלנו לצד הידע והמוצרים של נטפים גם בחנוכה, להפיץ יותר אור ואהבה ולתרום תרומה משמעותית לרווחת הנוער בחולון".

רחלי טפרברג, מנהלת מכינת שחר: "זכינו ליום מדהים עם חברת נטפים. פגשנו אנשים נפלאים שסיפרו על חייהם ועבודתם בחברה. החניכות במכינה קיבלו מתנה בעבודה משותפת עם אנשי נטפים, לשנות את פני המכינה ולהעמיק שורשים. תודה על הזכות ועל העשייה המשותפת".

חנוכה הקמת קיר ירוק עבור מכינ שחר בחולון צילום חברת נטפים (1)

צילומים: חברת נטפים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

20240504 1855025

נותנים לך, תיקח!

תפריט נגישות