דף הבית / חדשות העיר משני / נשאר נאמן למפלגת העבודה

נשאר נאמן למפלגת העבודה

רונן דמארי

 

זורי מזרחי, שמחוזר במערכות בחירות מוניציפליות וארציות בשל השפעתו הרבה על ציבור הגמלאים והעובדים במרחב אומר השבוע ל"גל גפן" כי למרות מצבה הדי עגום בסקרים, הוא מתכוון לשלשל פתק 'אמת' לקלפי בבחירות שתתקיימנה ביום שלישי הקרוב: "אני בדרך כלל יודע להכיר תודה על הטוב ולא לשכוח. תאר לעצמך מה היה קורה אם לא הייתה לנו כיפת ברזל שהגיעה בזכות עמיר פרץ? מדינה שלמה הייתה נשארת במקלטים ומחכה לראות מתי ועל מי זה נופל. הרשימה של מפלגת העבודה יוצאת מהכלל טובה, אחד אחד. אם איציק שמולי יהיה שר הבריאות באמת יהיה כאן שינוי. המניע שלי הוא באמת הכרת תודה למי שאני חושב שמגיע להם ואסור לשכוח. בגלל שמפלגה נמצאת במצוקה זה אולי נוח לעבור למפלגה אחרת ואולי אופנתי, אבל דווקא כשהיא מדשדשת בסקרים אני מרגיש צורך להישאר ולא לעבור לאף מקום".

 

-כיצד אתה יכול להעריך את כוחה של מפלגת העבודה בראשון לציון בשנת 2019?

"יש גרעין יציב שלא נוטש, שנאמן לתנועה הזו ולערכים שלה. לא תשמע ממני חלילה מילה רעה על מפלגה אחרת. יש כמובן אכזבות, למה עשו ככה ולמה אמרו ככה, אבל בסופו של דבר אתה צריך לבחור ולברור את הדבר הטוב ולראות שהפתק שאתה בוחר בו יכול גם לסייע לך ולמה שאתה מייצג ביומיום. אני חושב שהרשימה של מפלגת העבודה מורכבת מאנשים איכותיים והיא יותר חברתית ויותר עונה למה שאני עוסק ביום יום".

 

-לא קצת עצוב שממצב של מפלגת שלטון מקווים כעת בעבודה לעשרה מנדטים?

"כשאנחנו מדברים כעת, הסקרים נותנים למפלגת העבודה בין שמונה לעשרה מנדטים. אני יודע שבדקה התשעים בדרך לקלפי יש חשיבה מחודשת של אנשים ואני צופה היום זה יישמע אולי קצת הזוי – תרשום לפניך מפלגת העבודה לא תקבל פחות משלושה עשר או ארבעה עשר מנדטים ואנחנו מדברים כשהסקרים הטובים ביותר נותנים לה עשרה מנדטים".

זורי מזרחי. צילום: רועי מזרחי
זורי מזרחי. צילום: רועי מזרחי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות