n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / צריכים פינוי דירה? – כך יעשו את זה עבורכם בחינם!

צריכים פינוי דירה? – כך יעשו את זה עבורכם בחינם!

ראשית כל, לפני שנבחן את האפשרות לקבל שירות שכזה, המאפשר הן פינוי הדירה מחפציה, הן שירותי אריזה ושילוח וכו' – ועוד ללא עלות, נבחן, באילו מקרים השירות יכול להיות רלוונטי?

בית ישן
צילום: PIXABAY

ישנם מקרים מסוימים, בהם יש ברשותנו דירה – ויש בה חפצים, והיינו רוצים לפנות אותם. אולי אנחנו לא רוצים להתעסק עם אריזה, שילוח ואף מכירה של פרטי הערך. אולי היינו שמחים פשוט לקבל מרחב נקי, לא משנה כל כך מה יקרה לחפצים. אולי, העדיפות היא פשוט לפנות את הדירה, ולשלח את החפצים לדרכם באהבה רבה לדרך חדשה. במקרה זה – ניתן לקבל שירות של פינוי דירה, ללא עלות.

 

פינוי עיזבונות וירושות

ובכן, אחת מהאפשרויות, היא זו של פינוי עיזבונות. הדבר רלוונטי היא במקרה בו יש דירה, הנשארת כירושה מקרוב משפחה שנפטר. באם הדירה נמצאת עם תכולתו – והתכולה מביאה משימה פרקטית של פינוי חפצים למי שצריך, בעוד שיש לה רובד רגשי – של התעסקות עם החפצים שזה שנפטר – הרי, שפתרון מסוים במקרה זה – הוא לתת לאדם אחר להתעסק בזה. אם כי כמובן, אפשר להיכנס לדירה ולברור את מה שבוודאות חשוב להשאיר, ואת השאר לאפשר ולמצוא מקום אחר עבורם. זוהי כמובן, רק אפשרות, המוצעת למי שזה משרת אותו.

שירות של פינוי דירה, יכול לכלול תרומה של רהיטים שערכם נמוך מכדי למכור, פינוי הפסולת למתקני אשפה מורשים, וחפצים מסוימים למתקני מחזור מתאימים – אם כי, כדאי לבדוק אם זה המצב עבור כל שירות ושירות של פינוי דירה.

באופן דומה, פינוי דירות יכול להיות למקרי ירושה. במקרים בהם רוצים להיכנס לדירה ריקה, המוכנה לכניסה, או ערוכה לשיפוץ.

 

הדיירים עזבו את הבית

מקרה נוסף, הוא באם הדיירים הנמצאים – מתכוננים לעבור לבתי אבות. באם זה המצב, ואין כוונה לחזור לדירה – כי אולי מדובר במגורי קבע הולמים, נכונים ומדויקים – והדירה עוברת לידיים אחרות במשפחה, פינוי דירה יכול להיות רלוונטי גם כאן. בהסכמת הדייר, כמובן.

 

האצלת המלאכה לגוף שלישי

ייתכן שמקרים נוספים יכולים להיות רלוונטיים כאן, אך זה מספיק לבינתיים. כך או כך – נדמה שיש היבט פיזי, רגשי ואנרגטי בברירת החפצים בבית – והאפשרות לתת למישהו אחר להתעסק בזה, יכולה להיות מבורכת – לפחות בחלק מהמקרים. בין אם מדובר במיון חפצים "לקחת הביתה", במיון חפצים לתרומה, מיון חפצים עבור האשפה והמחזור, ומיון חפצים למכירה – הרי שמדובר בשקדנות, זמן, אנרגיה, מאמץ וכן הלאה.

כך ששירות של פינוי דירות – יכול להיות רלוונטי, וכל שנשאר לנו – הוא כמובן לבחור מה אנחנו רוצים לקחת ולהשאיר מתוך הדירה.

 

כיסוי עלויות –פינוי דירה בחינם

מדוע ששירות של פינוי דירה בחינם ינתן? ובכן, הוא לא חייב להיות, אך ישנה דרך לקבל אותו בחינם. באופן עקרוני, אפשר לקבל צוות לפינוי הדירה, שיבצע את הפינוי באופן יעיל, זריז, תוך הקפדה על לו"ז, עמידה בזמנים ותיאום מראש. הצוות אמור להגיע לדירה, לתכנן את הפינוי בנוגע לאופי החפצים ולנגישות הפיזית אליהם. בין אם זה אומר להביא מנוף ומכולה, ובין אם זה אומר להביא צוות סבלים שיודע להוביל חפצים גדולים ומורכבים בחדרי מדרגות ומעליות – וכיוצא בזה.

סביר להניח, שבמפגש הראשוני – אותו צוות של פינוי דירות, יבצע הערכה של החפצים בדירה. שכן, הדרך לקבל שירות זה של פינוי דירות בחינם – היא באם יימסרו החפצים לאותו חברה שאחראית על פינוי הדירה. הרווחים ממכירתם, יהיו "התשלום", כמו גם הגמול על עבודתם של צוות מפני הדירות.

באם הריהוט והחפצים הקיימים לא יהיו בעלי ערך מספק למכירה, סביר שהשירות יעלה כסף – למי שמעוניין בו. זה כמובן תלוי בהעדפות וברצונות, של חברת הפינוי.

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות