n
דף הבית / בת ים / בת ים: ממליצים להחזיר את הילדים למוסדות החינוך

בת ים: ממליצים להחזיר את הילדים למוסדות החינוך

צביקה ברוט הערכת מצב פיקוד העורף חמל צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

ראש עיריית ים צביקה ברוט, קיים הערכת מצב נוספת ביום ראשון בערב ולאחר מכן עדכן לגבי מספר נושאים.

ברוט: "בבתי הספר נרשם היום אחוז גבוה של השתתפות – כמעט 45 אחוז. בגני הילדים אחוז ההשתתפות הגיע לכ-70 אחוז. אנו ממשיכים לאפשר להורים שמעוניינים בכך לשלוח את הילדים למוסדות החינוך, במתכונת מצומצמת ובטוחה.

אנו והצבא ממליצים על כך, כיוון שעל כולנו להיערך לתקופה ממושכת של שגרת מלחמה. עם זאת, זו פעילות רשות ולא חובה, וכל הורה יבחר את המועד המתאים לו לשליחת ילדיו למוסדות החינוך."

סיוע לעוברי אורח באזעקות: "בזמן אזעקות, תושבים רבים נמצאים ברחוב ומבקשים להיכנס למקלטים בתוך בניינים סמוכים. גם לי בעצמי יצא לא פעם לעשות זאת במהלך סיורים בעיר. אנא, השתדלו לעזור לאנשים הללו ולאפשר להם כניסה לבניין, גם אם דלת הכניסה נעולה, על מנת להגיע למרחב מוגן בזמן אזעקה."

פתיחת מקלטים: "ביום שישי היתה פגיעה ישירה של טיל בבית בתל אביב. בפיקוד העורף גילו לאחר מכן שועד הבית השאיר את המקלט נעול, והדיירים לא יכלו להיכנס אליו. אני שוב מבקש: אם יש לכם מקלט בבניין הקפידו לוודא שהוא פתוח ותקין. זו אחריות הדיירים לוודא זאת. אם יש בעיה ניתן לפנות למוקד העירוני או לפיקוד העורף ונעשה כל מה שאפשר כדי לסייע."

כיתות כוננות: "סיימנו את גיבוש כיתת הכוננות הראשונה ואנו פועלים מול הצבא והמשטרה לפתוח שתי כיתות נוספות.
הכיתה הראשונה צפויה להתחיל ולפעול עוד השבוע, ולהצטרף לכוחות הרבים שהבאנו לעיר לאבטחת השכונות בבת-ים, ומוסדות החינוך.

בהזדמנות זו, אשלח שוב ברכה וחיזוק מכולנו ללוחמינו הפועלים בדרום ובצפון, ביבשה באוויר ובים, בהם גם לא מעט מתושבי העיר שלנו. כולנו אתכם, ויחד ננצח."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. שלום הנני מציעה בבקשה שישימו העיר מיגונים על מנת שהאזרחים יהיו מוגניח.

  2. ממש לא!!!!! הילדים יותר חשובים
    כרגע לא נסכם אותם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

145cb39a-43c6-410e-9771-586c8e3c00da

רחובות: הציבור מוזמן לאירועים לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

תפריט נגישות