n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / משפחת פשע סחטה ואיימה על קבלן שבנה בחולון

משפחת פשע סחטה ואיימה על קבלן שבנה בחולון

הקבלן שביקש עזרה מקבלן אחר מירושלים, "זכה" לביקור של ראש משפחת פשע מרמלה שאיים על הפועלים וגרם לאתר להיסגר למספר ימים

מנוף מנופים אתר בניה צילום PIXABAY
צילום אילוסטרציה: PIXABAY

כתב אישום הוגש לבית המשפט כנגד בן משפחת פשע מרמלה וקבלן מירושלים שסחטו דמי חסות מקבלן שבנה בחולון. על פי כתב האישום, הקבלן מחולון אינו רשום בפנקס הקבלנים ובשביל שיתאפשר לו לבנות פרויקט בחולון, ביקש מעמיתו הירושלמי שכן רשום בפנקס הקבלנים, שירשום את החברה שלו כאילו היא זו שבונה את הפרויקט.

הקבלן הירושלמי הסכים וכך הצליח הקבלן מחולון, להגיש מסמכים בין היתר גם לעירייה ולבנק ולהתחיל בפרויקט. על פי סיכום בין שני הקבלנים, בתמורה להסכמה, ויתר הקבלן מחולון על סכום של למעלה מחצי מיליון שקלים שהקבלן מירושלים היה חייב לו מהסדר דומה שעשו בפרויקט אחר.

בחודש יולי האחרון פרץ סכסוך בין השניים והקבלן הירושלמי החליט כי הקבלן החולוני זייף מסמכים בשביל לבנות את הפרויקט וקבע כי הוא חייב לו 2 מיליון שקלים. הוא לא הסתפק בבקשה ואף פנה אל בן משפחת פשע מרמלה שיאיים ואף יגיע אל האתר בחולון במטרה לסחוט את הסכום שדרש.

בחודש אוגוסט הגיעו אל האתר בחולון מספר אנשים שהציגו את עצמם כנציגים של הקבלן הירושלמי, איימו על הפועלים וגרמו להם לעזוב בפחד את האתר. הפועלים הודיעו לקבלן שהם מפחדים ולא יגיעו לעבוד וכך נשאר האתר סגור מספר ימים דבר שגרם לו לנזק כספי אדיר.

האיומים על הקבלן מחולון המשיכו והוא בסופו של דבר פנה למשטרה. באחת הפעמים שהגיעו שוב אנשים לחולון לאיים על הקבלן, ניידות סמויות עקבו אחריהם וכשאחד הנאשמים הבין שהוא במעקב, הוא פתח בנסיעה פרועה ואף ניגח ניידת משטרה ועוד מספר כלי רכב לפני שנעצר.

למשטרה יש ראיות הכוללות האזנות סתר, הקלטות וידאו וגם הקלטה של השיחה שהתרחשה במפגש הסחיטה בחולון. הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות