n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / יו״ר סיעת ״קול הצעירים, בעלי המוגבלויות וותיקים״: ״חברת הסיעה מנסה לפגוע ברשימה״

יו״ר סיעת ״קול הצעירים, בעלי המוגבלויות וותיקים״: ״חברת הסיעה מנסה לפגוע ברשימה״

בעוד חודש יערכו הבחירות המוניציפליות, בנתיים ברמת גן הגזרה מתחממת בסיעת ״קול הצעירים, בעלי המוגבלויות וותיקים״

WhatsApp Image 2023-09-21 at 16.02.24

הבחירות ברמת גן עולות שלב, חודש לפני הבחירות המוניציפליות, בסיעת ״קול הצעירים, בעלי המוגבלויות וותיקים״ נרשמה הדרמה השנתית, כשרננה ירדני שנמצאת במקום השלישי ברשימה וכעת, לדברי יו״ר הסיעה עומר אפלבויים,  היא מנסה להחריב את הסיעה מבפנים על ידי שינוי שם הרשימה והדחת יושב הראש.

ירדני, אדריכלית מוערכת, הייתה חברה ברשימה של ליעד אילני בעברה, וכשהוא פרש מהקואלציה, היא החליטה להישאר ולחבור לראש העיר, כרמל שאמה הכהן, אז קיבלה את תפקיד הממונה על התיק לקידום מעמד האיה, אותו עזבה לפני כחודש במכתב דרמטי שהפנתה לשאמה הכהן יחד עם עוד 5 חברות מועצה אחרות.

אלא שנראה שאצל ירדני מדובר בדפוס קבוע של התנהלות, משום שכעת, עומר אפלבויים, יו״ר סיעת קול הצעירים בעלי המוגבלויות וותיקים״ מעלה טענות קשות נגד אותה ירדני שעד לפני שבועיים הייתה חלק מהרשימה שרצה למועצת העיר.

״חברתי לרננה ירדני עימה חברתי כדי לממש את המטרה להיות סיעה חברתית מובילה בעיר וכעת היא מנסה עתה לטרפד את הסיעה. היא כזכור הזדהתה איתי קבל עם ועדה בישיבת המועצה האחרונה, והעבירה את המנדט במטרה ששנינו יחד נקים רשימה חברתית משותפת ראשונה מסוגה ברמת גן, וכך נעשה. בחיבור ביננו סוכם שאני מספר אחד והיא ממוקמת במקום השני ברשימה. כן דובר ביננו שאם יהיה צורך בהמשך ניצור מיזוגים״ כתב אפלבויים במכתב שמוען ליו״ר ועדת הבחירות בעיר, והוסיף ״ מהר מאד הבנתי שרננה ירדני נוהגת מולי כאילו חלקה הסתיים בעשיה, עם הכרזתה במועצת העיר, ושאני אפעל לבד על מקומנו בקרב הציבור. כך, מצאתי עצמי לוחם לבד ברשתות החברתיות, מעביר תכנים,  בזמן שהיא לא עשתה דבר, חוץ מאשר לנסוע לחו"ל במסגרת עבודתה בשיא הקמפיין, ולהותיר אותנו בודדים במערכה נלחמים בעור שיננו על מקומנו בקמפיין גם בעבורה״. הוא כתב.

מספר  ימים לאחר המיזוג היא שוב נסעה לחו"ל בפעם שניה בעיצומו של הקמפיין, והפעם בעת הגשת הרשימות. זאת אף מבלי להודיע לי כראש הסיעה, לא מתי היא נוסעת, ולא מתי היא עתידה לחזור. משכך, נאלצתי למלא את כל הטפסים בעצמי ולהגישם כמ"מ בא כוח הסיעה בתיאום עימה מחו"ל. כשהגשתי את הרשימה ע"פ חוק הבחירות ברשויות המקומיות, הפכתי אוטומטית לבא כוח הסיעה. כשרננה שמעה שהפכתי כחוק לבא כוח הסיעה, הדבר לא מצא כן בעיניה, הוא מסכם ומציין  ״אני מודיע לכולם שאעשה כל מאמץ שהסיעה החברתית הראשונה ברמת גן, הראשונה למען בעלי המוגבלויות, ושמחברת לראשונה צעירים וותיקים, תשרוד, גם תשרוד גם אם רננה ירדני תחליט לפרוש״.

מרננה ירדני לא נמסרה תגובה והיא תוסף כשלתתקבל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות