n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / משהו חדש מתחיל באָזור

משהו חדש מתחיל באָזור

המועצה המקומית אָזוֹר משיקה מיתוג חדש, צעיר ומודרני, שמבטא את אופיו הייחודי של הישוב, הממוקם בלב גוש דן וזוכה בשנים האחרונות להגירה חיובית של זוגות צעירים ולהתעניינות משקיעים.

אזור ממעוף ציפור צילום המועצה האזורית אזור
צילום: המועצה האיזורית אָזוֹר

המועצה המקומית אָזור משיקה בימים אלו מיתוג חדש, צעיר וטרנדי הכולל לוגו, שפה עיצובית ונראות חדשה, שמבטאים את השינויים שעובר הישוב הנמצא בטבורו של גוש דן.

הלוגו החדש של אָזור מורכב מארבעה משולשים היוצרים את האות א', האות הראשונה של אזור. ארבעת המשולשים מסמלים כל אחד את הערכים המרכזיים המאפיינים את הישוב: ירוק, קהילתי, מרכזי וקומפקטי וכולם צבועים בגוונים של ירוק, באופן המתכתב עם שורת המיצוב – "אזור – הלב הירוק של גוש דן".

המיתוג הנבחר משקף באופן ויזואלי את ייחודיותה של אָזור, המהווה מעין שמורת טבע בלב גוש דן ובמיקום אסטרטגי, ומציעה לתושביה איכות חיים גבוהה, חיבור לטבע, אופי קהילתי בלב הכרך ונגישות גבוהה לכל מקום.

מיתוג חדש

מועצה מקומית אָזור, שנוסדה בשנת 1951, מונה כיום כ- 13 אלף תושבים והיא שוכנת בטבעת הפנימית של מטרופולין גוש דן, בסמוך לתל אביב ולחולון. מצפון היא גובלת בפארק אריאל שרון, ממזרח – משמר השבעה, מדרום – העיר חולון וממערב מקווה ישראל.

בנוסף, ממוקמת אָזור בסמיכות לצירי התנועה המרכזיים, כאשר מצידה האחד עובר כביש 1 ומצידה השני כביש 4. בעתיד תחובר אזור למטרו באמצעות קו 1M וכן לרשת שבילי האופניים – האופנידן.

בשנים האחרונות עוברת אָזור תהליכי התחדשות עירונית של שכונותיה הוותיקות, לצד בנייה חדשה למגורים, למסחר ולתעסוקה. אזור התעשייה שלה עובר גם הוא התחדשות וצפוי להפוך למתחם עסקים, מגורים, בילוי ופנאי בעירוב שימושים. במקביל, מקדמת המועצה התחדשות של המרחב הציבורי ופיתוח תשתיות נוספות, שיתנו מענה לתושבי אָזור ולגידול בהיקף אוכלוסייתה, שצפויה על פי תוכנית המתאר להכפיל עצמה עד שנת 2035.

תהליך המיתוג הינו חלק מהשינוי שעוברת אזור, לנוכח ההתרחבות תהליכי ההתחדשות והבניה, שמושכים אליה זוגות צעירים המחפשים איכות חיים בלב גוש דן, וכן משקיעים שרואים בה הזדמנות עסקית נדירה. וכל זאת תוך שמירה על צביונה הכפרי, הירוק והקהילתי הייחודי.

ראש מועצת אזור, אריה פכטר: "תהליך המיתוג מחדש של אזור מהווה מרכיב חשוב בשינוי שאנחנו מובילים ביחד עם התושבים שלנו, כשמצד אחד אנו מקדמים תוכניות רבות לפינוי בינוי ופרויקטים נדל"ניים נוספים שיחדשו את פני המועצה ויספקו עוד יחידות דיור לדור הצעיר, ומצד שני שומרים מאוד על הקהילתיות, הבייתיות והאינטימיות המאפיינת את אזור שלנו. אזור היא יישוב יוצא דופן בנוף של גוש דן ומכאן החוזקות שלה והפוטנציאל האדיר שיש לה".

צילום המועצה האזורית אזור

צילום: המועצה האיזורית, אָזוֹר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות