n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: רופאי וולפסון הצילו את חייה של ניקול בחודש השמיני להריונה

חולון: רופאי וולפסון הצילו את חייה של ניקול בחודש השמיני להריונה

כשניקול, תושבת חולון בת ה-26 החלה לסבול מכאבים בגב העליון ובצקות ברגליים, היא לא תיארה שבעוד כמה ימים היא תמצא את עצמה על שולחן הניתוחים, עוברת ניתוח חירום קיסרי בחודש השמיני להריונה, בעקבות סוג נדיר ומסוכן במיוחד של רעלת הריון.

ניקול צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

"הכל התחיל בזה שחשתי לא טוב מספר ימים. הרגשתי כאבים בגב העליון וסבלתי מבצקות ברגליים אבל חשבתי שזה תקין, זה הריון ראשון שלי ויש הרבה דברים שאני לא יודעת." כך מספרת ניקול.

אלא שכעבור מספר ימים, התסמינים החמירו וניקול מספרת שהיא החלה להרגיש כאבים ברום הבטן והמצב החמיר במהרה: "בכלל לא הייתי מודעת לאפשרות של רעלת הריון. הכאב היה כל כך חזק שלא הצלחתי לעמוד על הרגליים. החלטתי לנסוע לקבל טיפול רפואי יחד עם אמא שלי ובעלי והגענו למרכז הרפואי וולפסון. הייתי בטוחה שאני הולכת להיכנס, לעשות בדיקות ולהמשיך את היום שלי כרגיל."

לאחר שניקול הגיעה למיון, הרופאים אבחנו מיד שמדובר בסוג נדיר ומסוכן במיוחד של רעלת הריון, בו מערכות הגוף קורסות – מצב מסכן חיים עבורה ועבור התינוקת.

"הרופאים והצוות פעלו כל כך מהר. למרות שהרגשתי פחד שאי-אפשר לתאר אותו, ד"ר פלדשטיין ופרופ' וינר שניתחו אותי היה כל-כך אנושיים ומקצועיים ודאגו לחזק ולהרגיע אותי". ניקול נותחה בשבוע 34 בניתוח קיסרי שעבר בשלום ונולדה לה תינוקת.

פרופסור ערן ויינר מנהל אגף נשים ויולדות בוולפסון:" רעלת הריון בכלל, והסוג ממנו סבלה ניקול בפרט – היא סיבוך הריוני שעלול במקרי קיצון להוות סכנת חיים לאם ולתינוק. אני שמח שניקול פנתה בזמן למיון יולדות וולפסון וגאה שהצוות הרפואי בניהולו של הרופא הבכיר ד"ר פלדשטיין פעל במהירות ובמקצועיות לאבחן ולטפל בניקול והביא לתוצאה מושלמת. שאפו לצוותים שלנו בוולפסון על המקצוענות ומזל טוב ליולדת !"

"אני מודה מקרב לב לצוותים הרפואיים שטיפלו בי״, אומרת ניקול. ״אני חושבת שהכל מכוון מלמעלה והתמזל מזלי ללדת בוולפסון ולהיות בידיים הנכונות ובזמן הנכון!״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות