n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: יש אישור סופי לפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר בישראל

חולון: יש אישור סופי לפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר בישראל

אושרה תוכנית ההתחדשות העירונית הכוללנית בחולון בסיומה יתווספו כ-30 אלף דירות חדשות לאחר תמ"א ופינוי בינוי.

התחדשות עירונית במתחם החצב-התותחנים בחולון, הדמיות-א סטודיו (3)
התחדשות עירונית בתל גיבורים- הדמיות-א-סטודיו

שנה וחצי אחרי שהופקדו על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה התוכניות להתחדשות עירונית בחולון, היום (שלישי) היא אושרה. התוכנית תחול על האיזורים הישנים של העיר חולון, חלקם יזכו לשידרוג של תמ"א 38 ובאיזורים אחרים בעיקר סביב מתווה הרכבת העתידית יתבצעו פרוייקטים של פינוי בינוי.

ראש העיר מוטי ששון, בירך על ההחלטה ואמר: "מדובר בבשורה גדולה מאוד לעיר חולון. זו תוכנית חשובה ביותר שמייצרת ודאות ושקיפות ומבוססת על הנתונים הייחודיים של העיר ולאחר שביצענו ראייה כוללנית ויסודית. תוכנית זו הינה פורצת דרך בתחומה שכן אינה עוסקת רק בתוספת זכויות למבני מגורים כי אם קובעת הנחיות והוראות להגדלת השטחים הציבוריים, המבונים והפתוחים, כמענה לתוספת יחידות הדיור הצפויות".

שרת הפנים, איילת שקד, הוסיפה ואמרה: "מדובר בתכנית ההתחדשות העירונית הגדולה ביותר שאושרה אי פעם. התחדשות עירונית היא המענה החשוב ביותר להתמודדות עם משבר הדיור בישראל ותכניות כמו זו שאושר היום על ידי הוועדה המחוזית היום היא הדוגמא הטובה ביותר לדרך בה ניתן לקדם חזון זה בעוצמה רבה. 30 אלף יחידות הדיור שיתווספו לעיר בזכות תכנית זו, יאפשרו להקל במצוקת הדיור במרכז הארץ לצד הענקת כלים להתחדשותה הכוללת של חולון לטובת כלל תושביה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות