n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: העיוורים יוכלו "לראות" את התערוכה של אמירה

חולון: העיוורים יוכלו "לראות" את התערוכה של אמירה

חברת מהלב מקבוצת תיגבור הנגישה תערוכה המוצגת ב"דיאלוג בחשכה" לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה באמצעות מערכת חדשנית להנגשה Step-Hear להתמצאות במרחב באמצעות חיווי קולי

ראש עיריית חולון מוטי ששון והאמנית אמירה בוקק בפתיחת התערוכה בדיאלוג בחשכה צילום סטפ היר
ראש עיריית חולון מוטי ששון והאמנית אמירה בוקק, בפתיחת התערוכה בדיאלוג בחשכה. צילום: סטפ היר

חברת מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות מקבוצת תיגבור הנגישה תערוכה המוצגת בימים אלו ב"דיאלוג בחשכה" שבמוזיאון הילדים בחולון, באמצעות מערכת Step-Hear, שהותקנה במבואה בה מוצגת התערוכה לטובת אנשים עם עיוורון או לקות ראיה, מספקת תיאור קולי לכל אחת מהתמונות המוצגות, וזאת בנוסף להכוונה קולית לצורך התמצאות והכוונה כללית למקום.

התערוכה של האומנית אמירה בוקק "איך עם נולד", לרגל 75 שנות קיומה של מדינת ישראל, מציגה תמונות מחיי היום יום בשנים הראשונות לקום המדינה, ובכלל זה בעלי מקצוע שכבר לא נראים יותר כמו: מוכר הקרח, מוכר הלחם, מוכר הנפט שמגיעים עם מרכולתם לרחוב ההומה, וכן מושם דגש מיוחד על חיי הילדים. התערוכה תוצג במקוםם עד תחילת חודש יולי.

התערוכה של האומנית אמירה בוקק, שהיא לקויית ראיה, נפתחה השבוע במעמד ראש עיריית חולון מוטי ששון ונציגי "המרכז לעיוור בישראל" בסימן ה"בליינד-דיי" החל בחודש יוני למודעות והזדהות עם עיוורים ולקויי ראייה בישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות