דף הבית / חדשות העיר משני / אישום: התנגש במכוון ברוכב אופנוע ונמלט ממעצר

אישום: התנגש במכוון ברוכב אופנוע ונמלט ממעצר

בית המשפט

זה נראה כמו סצינה שנלקחה מסרט פעולה, אולם האירועים התרחשו במרכז העיר והיו עשויים להסתיים באופן טראגי.

מכתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר עולה כי בסוף חודש נובמבר האחרון סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים נסע רוכב האופנוע ברחוב רמז מצפון לדרום בשעה שהנאשם נסע ברכבו בכיוון הנגדי.

בצומת הרחובות רמז והאם ביצע הנאשם פרסה ללא מתן זכות קדימה באופן המסכן את יתר המשתמשים בכביש כשהוא חוסם את מרבית נתיב נסיעתו של רוכב האופנוע שנאלץ לסטות הצדה על מנת להתחמק מפגיעה.

בעקבות כך צעק רוכב האופנוע לעבר הנאשם תוך שהוא ממשיך בנסיעתו.

הנאשם לא ממש אהב את העניין והתחיל לנסוע אחר רוכב האופנוע תוך שהוא מצפצף לו ארוכות בצופר הרכב.

כאשר הגיע רוכב האופנוע לצומת הרחובות רמז ועולי הגרדום עקף אותו הנאשם מצד שמאל, זגזג ברכבו ימינה ושמאלה עד שחסם את נתיב נסיעתו שלאור מעשיו של הנאשם עצר עצירה מלאה בצד הדרך.

בשלב הזה התפתח דין ודברים בין השניים בסיומו עזב רוכב האופנוע את המקום בנסיעה.

אלא שמבחינתו של הנאשם המחלוקת בין השניים טרם הוסדרה – הנאשם דלק אחר רוכב האופנוע תוך שהוא ממשיך לזגזג ימינה ושמאלה עד שהתנגש בו. כתוצאה מההתנגשות הועף רוכב האופנוע ונפל על הכביש. הנאשם שהבחין בכך לא עצר והזעיק את כוחות ההצלה אלא המשיך בנסיעה מהירה מהמקום.

על פי כתב האישום, למעשה היה עד מתנדב משטרתי שנסע בכביש באותה העת. כאשר הבחין בכך שהנאשם נמלט מהמקום הוא החל לנסוע אחריו בעוד שהנאשם ממשיך בנסיעה מהירה ופראית ומנסה להתחמק ממנו. בשלב מסוים הוא נעצר והמתנדב המשטרתי יצא מרכבו כשהוא צועק לעברו 'עצור, משטרה'! אולם הנאשם שב ונמלט בנסיעה מהירה מהמקום.

במהלך ניסיון הימלטותו הוא חצה את צומת הרחובות שפרינצק ורוטשילד באור אדום כשהוא מסכן את משתמשי הדרך ובמיוחד הולכת רגל שסיימה לחצות את מעבר החציה רק שניות ספורות בטרם הגיח רכבו של הנאשם אל הצומת.

בסופו של דבר נעצר הנאשם לאחר מרדף משטרתי ונלקח לתחנת המשטרה בעיר

בעוד שרוכב האופנוע פונה לבית החולים אסף הרופא לקבלת טיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לו עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממשית, הפקרה לאחר פגיעה ומעשי פזיזות. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות