n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / כדורגל נשים: ועכשיו לדבר האמיתי!

כדורגל נשים: ועכשיו לדבר האמיתי!

קבוצת הנשים של מ.כ אור יהודה, סיימה את העונה הסדירה עם ניצחון לא קל, והיא נכנסת עכשיו לשלב הקצר והמכריע של הפלייאוף העליון

אור יהודה כדורגל נשים צילום ניר סימון
מוכנות לפלייאוף! צילום: ניר סימון

בניגוד לרוב העונה בה המשחקים זרמו בקלות והסתיימו בניצחונות ברורים, הפעם זה הלך לנשות מ.כ אור יהודה הרבה יותר קשה, אבל בסופו של דבר הקבוצה של עדי פסח אספה 3 נקודות נוספות אחרי ניצחון 2:1 על אס"א תל אביב.

המחצית הראשונה הייתה הפחות טובה במשחק ושל אור יהודה באופן ספציפי ורק בדקה ה-65 של המחצית השנייה, נכבש השער הראשון כשכדור חוץ הגיע ליפעה דותן שלא התבלבלה ומצאה בכדור רוחב מדויק את לירון אזולאי שכבשה מקרוב וקבעה 1:0 לכחולות. 

אור יהודה המשיכה לשלוט על כר הדשא ובדקה ה-81, רעות אמזלג מצאה מצוין את דניאלה כהן שנשארה לבד מול השער וכבשה את השני לזכות קבוצתה. השער היפה במשחק נכבש 5 דקות לסיום דווקא לזכות אס"א תל אביב שקיבלה בעיטה חופשית ממרחק 18 מטרים והכדור שנבעט עבר את החומה וגם את השוערת של אור יהודה, בדרך לשער שקבע 2:1.

עד לסיום אור יהודה הייתה קרובה לכבוש שער נוסף, אך בסופו של דבר הסתפקו השדות הכחולות בניצחון צנוע ששווה שלוש נקודות חשובות. הקבוצה סיימה את הליגה הסדירה ללא אף הפסד ותתחיל כעת את שלב הפלייאוף הקצר שכולל שלושה משחקים בלבד.

מי שיושבת על הזנב של הקבוצה היא קבוצת קריית ים המרוחקת מאור יהודה רק 3 נקודות ועם הפרש שערים טוב יותר. משחק העונה בין שתי הראשונות, ייערך במחזור השני של הפלייאוף בשבוע השני של חודש מאי וניצחון של אור יהודה, יבטיח לה ככל הנראה את אליפות הליגה הארצית.

מאמן הקבוצה עדי פסח, אמר ל"גל גפן": "אני גאה להגיד שיש לנו קבוצה של לוחמות נחושות ומפרגנות שיודעות להביא את הנקודות גם במשחקים שלא הכל מתחבר לנו. בנוסף, מגיע שאפו ענק גם לצוות המקצועי שעושים עבודת קודש. הפנים לפלייאוף העליון, סיום העונה יהיה מתוק יותר עם צלחת האליפות!"

מנהלת הקבוצה ופסיכולוגית הספורט- מורן מגידש: "גאה בקבוצת הנשים שלנו על ההשקעה, העבודה הקשה והלחימה. הן מביאות המון כבוד למועדון ולעיר. סיימנו את הסיבוב בצמרת, אני מאוד מאמינה וסומכת עליהן ועל הצוות המקצועי. אנחנו עם הפנים קדימה למשחקי הפלייאוף."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות