n
דף הבית / בריאות / וולפסון זכה בפרס ההתייעלות האנרגטית

וולפסון זכה בפרס ההתייעלות האנרגטית

פרס פרויקט ההתייעלות האנרגטית של ועידת ישראל לכלכלה ירוקה, ניתן למרכז הרפואי וולפסון

יניב פוגל צילום דוברות וולפסון
יניב פוגל מקבל את הפרס

המרכז הרפואי וולפסון הוא הזוכה בפרס פרויקט ההתייעלות האנרגטית היוקרתי של ועידת ישראל לכלכלה ירוקה.

הפרס ניתן למרכז הרפואי וולפסון, על שיתוף הפעולה שלו עם חברת ברנמילר אנרג'י, אשר במסגרתו תותקן מערכת אגירת חום באמצעות חשמל של החברה בבית החולים שתחליף את השימוש בדודי הקיטור הקיימים כיום. מהלך זה יוביל לפי הערכות לחיסכון של כ-2 מיליוני שקלים בשנה ולהפחתה של עד כ-3,900 טונות של פליטות פחמן בשנה לבית החולים.

הפרס ניתן אמש, במסגרת ועידת ישראל לכלכלה ירוקה שנערכה באיירפורט סיטי בהשתתפות בכירים ומומחים בתחום איכות הסביבה והכלכלה הירוקה וביניהם: השרה לאיכות הסביבה ח"כ עידית סילמן, מנכ"ל המשרד להכנת הסביבה גיל סמט ורבים נוספים.

יניב פוגל, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי וולפסון: "שיתוף הפעולה עם חברת ברנמילר אנרג'י מהווה צעד ראשון ופורץ דרך להתייעלות אנרגטית. התכבדתי לקבל את הפרס בשם ביה"ח וולפסון יחד עם עמיתי גדי דוידוביץ' מהנדס בית החולים. אנו גאים להיות מבתי-החולים היחידים בעולם שחרטו על דגלם להלחם בזיהום האוויר".

בניין בית החולים המרכז הרפואי צילום דוברות וולפסון

צילומים: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות