n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / " החלום שלנו הוא שבני יקרא מספר התורה לעילוי נשמת אביו"

" החלום שלנו הוא שבני יקרא מספר התורה לעילוי נשמת אביו"

גיל איינשטיין ז"ל לקה בלבו ונפטר כשהוא בן 44 בלבד. בנו, שהגיע למצוות מבקש לקרוא מספר התורה המוקדש לעילוי נשמת אביו גיל. אתם יכולים לעזור לו.

יעל
גיל איינשטיין ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

 

"עד היום אני לא מבינה מה קרה לנו בכלל, אם הוא יכנס עכשיו הביתה, הכל נמצא כמו שהוא השאיר, הנעלים, הקסדה של האופנוע, הכל במקום, הזמן קפא ורק מחכה לו" כל מספרת בכאב יעל איינשטיין אלמנתו  של גיל איינשטיין ז"ל תושב העיר שהיה רק בן 44, כשלקה בליבו, בעת ששיחק כדורגל עם ילדיו בחצר בית הספר טביב.
בימים אלה, עמלה יעל בכדי להגשים את חלומו של הבן שגיא הקרב לגיל מצוות, לקרוא בבר מצווה בספר תורה המוקדש לעילוי נשמת אביו גיל.
הזמן קצר והמלאכה מרובה ועלות הכנסת ספר התורה מעל 150 אלף ש"ח.

"זה היה בינואר האחרון ביום שבת בשעה 12:30 בצהרים" מספרת יעל אשתו "כמידי שבת  הוא היה הולך עם שני הבנים שלנו וקבוצת חברים לשחק כדורגל במגרש של בית ספר טביב, גיסי ואחיינים שלי היו איתו, הטלפון שלי צלצל ונאמר לי שגיל נפל ולא יודעים מה קורה איתו. רצתי בבהלה למגרש, תוך כדי ריצה ראיתי את הבנים שלנו בוכים והולכים חזרה הביתה"

כוחות של מד"א שהגיעו למקום ביצעו בגיל החייאה זמן רב ולפי דברי יעל שהיתה נוכחת במקום לא וויתרו עליו ," שעה שלמה במגרש שניסו לייצב אותו" מספרת יעל בכאב ," לצערי לא הצליחו להחזיר לו את הדופק, הכניסו אותו לאמבולנס ואני איתו לא עוזבת אותו, באסף הרופא הכניסו אותו לחדר הלם, שעתיים וחצי נלחמו על חייו אבל לצערי הוא נפטר"

אחרי חצי שעה לקחו אותי לחדר צדדי, אף אחד לא היה מסוגל לבשר לי את הבשורה הקשה. חבר של בעלי שהיה פרמדיק היה שם, תפסתי אותו ושאלתי אותו מה קורה, הוא התחיל לבכות והבנתי, נכנסתי לחדר שהיה גיל כדי להיפרד, עד היום אני לא מבינה מה קרה לנו בכלל, אם הוא יכנס עכשיו הביתה, הכל נמצא כמו שהוא השאיר, הנעלים, הקסדה של האופנוע, הכל במקום, הזמן קפא."

יעל
גיל איינשטיין ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

 

 

איך ממשיכים?

"חודש לא יכולתי לחזור לעבוד, כמעט ולא תפקדתי, אמא שלי ואחותי היו איתי כל הזמן בלעדיהם לא הייתי מצליחה להתאושש, הבן הגדול שלי עיליי לא רצה ללכת לבית הספר, המראה של אבא שלו במגרש לא עזב אותו, בסופו של דבר העברתי אותו בית ספר, הבן האמצעי יתחיל השנה ללמוד שם בחטיבה, הוא החליט שהוא כן רוצה להיות במקום, הוא גם הולך לכדורגל עם הקבוצה של החברים באותו מגרש, כל אחד וההרגשה האישית שלו"

כעת, שבעה חודשים אחרי המוות הפתאומי של גיל מנסה יעל להנציח את גיל בכל דרך אפשרית "כל הזמן חשבתי מה היה קורה אם היה במגרש דפיברילטור, אולי היום גיל היה בחיים, אני בקשר עם העירייה שיתקינו במקום דפיברילטור ולהפוך את המקום לאתר הנצחה לגיל, שאולי בזכותו חיים של אדם אחר ינצלו" היא מסבירה.

בנוסף להעמדת דפיברילטור, יחגוג שגיא בנה של יעל בר מצווה בחודש פברואר, והמשפחה החליטה לתרום ספר תורה לעילוי נשמת גיל, אבל עלותו 150 אלף שקלים וכעת הם מבקשים את עזרת הציבור בתרומות למימון הספר תורה.

"לבן שלי יש בר מצווה בפברואר, אנחנו מגיעים מבית חילוני" אומרת יעל " גיל בעלי חזר בשאלה אבל נשאר בו דת ומסורת והוא היה הולך לבית הכנסת בכל שישי עם שולחן שבת וקידוש, כשמישהו בה והציע לי לעשות ספר תורה לעילוי נשמתו הבנתי שזה הדבר שגיל הכי היה רוצה וככה אנציח אותו, בפרט שהבן שלי חוגג בר מצווה ויקרא מהספר תורה הזה, מרגיש לי שספר תורה זה הצוואה שלו, לא יכולה לחשוב על משהו שיותר ישמח אותו, אני מאוד מקווה שנצליח בזמן להכניס את הספר תורה ואני מתרגשת כמו לפני החתונה ברמות של כלה מכל האירוע הזה, מאז שזה קרה יש בי מן צורך להנציח אותו בכל דרך אפשרית, החיים ממשיכים ואני רוצה להשאיר אותו איתנו"

 

תושבי העיר הידועים בנדיבותם ובליבם הרחב, המעוניינים לקחת חלק בהגשמת החלום ובמצווה האדירה של כתיבת ספר תורה, מוזמנים להשתתף דרך אפליקציית פייבוקס בקישור המצורף או בחשבון בנק:
בנק מזרחי טפחות 20
סניף שחק 573
מס חשבון 270395
גיל ויעל אינשטין
https://payboxapp.page.link/rrBPKsmYgEHtoDJy7

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. למשפחת ריינשטיין. קודם משתתף באבלכם. .אוכל להגשים את חלומו של הבן לקרוא בתורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

232

ספורטאי ראשון לציון חזרו מאליפות הטאקוונדו עם 11 מדליות!

תפריט נגישות