n
דף הבית / בת ים / פיאסצקי שוב מסתבכת: ציטטה שופטת שפסקה נגדה באופן מסולף

פיאסצקי שוב מסתבכת: ציטטה שופטת שפסקה נגדה באופן מסולף

אופס, שוב זה קורה לה: לאחר שהסתירה שהיא עזבה את הארץ במלחמה, הכחישה את דבריה בעד הפלשתינים, ואיבדה את תמיכת מפלגת העבודה – נציגת מרצ בבת-ים שוב מסתבכת. הפעם היא ציטטה שופטת שאמרה לכאורה שיש למחוק פרסומים שונים נגדה – אך שכחה לציין שהשופטת בכלל פסקה נגדה, ולא דרשה זאת. "זה כבר מומנטום של קריסה" אומר פעיל לשעבר, "אבל היא יכולה עדיין להציל את המצב אם היא תתנצל".

קטי פיאסצקי. צילום: ינאי יחיאל
קטי פיאסצקי. צילום: ינאי יחיאל

שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב, מיכל אגמון-גונן, דחתה היום, רביעי, את עתירתה של יו"ר מרצ במועצת העיר, קטי פיאסצקי, נגד עיתון גל-גפן בטענה כי הפרסומים על תמיכתה בפלשתינים, ועל כך שמפלגת העבודה הסירה את תמיכתה בה, היו לא מדויקים.

השופטת קבעה כי "מערכת העיתון והכתב טענו כי מדובר בכתבות עיתונאיות לגיטימיות, ואף צרפו ראיות לאמיתות התוכן". הראיות היו צילומי מסך מתוך דף הפייסבוק של פיאסצקי, שם מופיעים במפורש כל הציטוטים שלה בעד האוכלוסייה הפלשתינים בעזה ונגד המלחמה, בשורת פרסומים שהיא כתבה בזמן מבצע צוק איתן ברצועה.

בנוסף צורפו כראיה גם פסקי הדין של בית הדין של מפלגת העבודה, הקובע מפורשת כי המפלגה מסירה את תמיכתה מפיאסצקי – שחיפשה בית פוליטי אחר לאחר שנים במפלגת מרצ.

בהתאם לכך קבעה השופטת כי העתירה נדחית, ולא חייבה בתשלום הוצאות משפט. השופטת ציינה כי ההחלטה של מפלגת העבודה להסיר את תמיכתה מפיאסצקי, כפי שפורסם בגל גפן, היתה מסיבות של חוסר סמכות ולא בשל עמדותיה, והוסיפה כי לצד העובדה שהעתירה של פיאסצקי נדחית – יהיה ראוי אם יוסרו הפרסומים שעלולים להצביע על קשר בין ההתבטאויות שלה בעד הפלשתינים ונגד המלחמה בעזה בזמן צוק איתן, לבין החלטת בית הדין להסיר את תמיכתו ממנה.

עם זאת, פיאסצקי בחרה לצטט את השופטת באופן מסולף – ושוב הרגיזה את הפעילים. בדף הפייסבוק שלה כתבה יו"ר מרצ במועצת העיר כי השופטת קבעה שיש להסיר את הפרסומים – מה שלא היה ולא נברא. "אפשר לשקם את האמון של הבוחרים אם עובדים עליהם פעם אחת, אבל זו כבר פעם רביעית" הם אומרים, "היא הסתירה מאיתנו שהיא נטשה את הארץ לחו"ל בזמן שאנחנו נשארנו פה לעזור במלחמה, היא שיקרה כשאמרה שמעולם לא התבטאה בעד הפלשתינים, היא הכחישה שמפלגת העבודה הסירה את התמיכה ממנה למרות שידעה שזה נכון – וכעת היא מסלפת החלטה של שופטת. זה הספק לא רע למישהי שהשוותה בין חברי כנסת מהימין לבין היטלר, ואיחלה לחברי כנסת אחרים בימין שיעלו באש. זה מוגזם אפילו לחלק מהאנשים שנמצאים בשמאל הרדיקלי".

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות