n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / להתנהל לוגיסטית נכון מול המגפה – סטריליזטור לעיקור מסכות

להתנהל לוגיסטית נכון מול המגפה – סטריליזטור לעיקור מסכות

מגפת הקורונה מלווה אותנו כר זמן מה, ולפחות נכון לאוקטובר 2020 לא נראה כי היא צפויה להיעלם מהעולם ממש בקרוב

סטריליזטור
צילום: סטריליזטור באדיבות אלקטרוטרם

בעוד תקוותם של רבים בתחילת השנה הייתה כי בתוך חודשים ספורים נצליח למגר את המגיפה ולזכור אותה בתור קוריוז קצרצר, בפועל המצוי שונה מהרצוי ונראה כי מצפים לנו לפחות עוד כמה חודשים טובים של חיים לצד המגפה. אחת הפעולות הזמינות והמומלצות מבחינתם של מוסדות, ארגונים וחברות הוא להצטייד לוגיסטית על מנת להתמודד בצורה טובה ויעילה יותר עם הצרכים המיוחדים של השעה. פרטי ציוד לחיטוי ועיקור, ובפרט מכשיר סטריליזטור לעיקור מסיכות, יכולים לייעל משמעותית את ההתנהלות

שימוש חוזר ובטוח במסכות – סטריליזטור לעיקור מסיכות

אחת ההנחיות הראשונות, החשובות, העיקריות והמורגשות ביותר מבחינת כללי זהירות אל מול התפשטות הנגיף היא חובת חבישת מסיכה על הפנים (הפה והאף), הן במקומות ציבוריים והן במקומות סגורים בהם שוהים מספר אנשים (ובפרט אנשים אשר אינם מאותה "קפסולה"…). כך, הפכו בחודשים האחרונים המסכות לחלק מתמונת הנוף המובחנת והמוכרת ביותר, בכל רחבי העולם.

עבור אנשים המבלים זמן רב מדי יום במקום בו הם נדרשים לעטות מסיכה (דוגמת מקומות עבודה, מוסדות חינוך, ארגונים מסוגים שונים וכד'), הלוגיסטיקה שסביב החלפת המסכות נהפכת פעמים רבות לעניין מעצבן ומייגע אשר גוזל זמן, מזהם את הסביבה (זריקה של אינספור מסיכות חד פעמיות לזבל מדי יום…) וגם עולה לא מעט כסף. מבחינה זו, מומלץ ביותר לכל ארגון או מוסד באשר הוא לשקול הצטיידות סטריליזטור לעיקור מסכות.

כפי שניתן להבין משמו, מכשיר זה מיועד לחטא ("sterilize" באנגלית…) ולעקר – פעולות במסגרתן הורגים כל אורגניזם שעשוי לחיות על הפריטים המחוטאים (במקרה זה מסכות), ובכלל כך גם נגיפים למיניהם. סטריליזטור זה הוא מכשיר קטן וקומפקטי יחסית (כ 40 ס"מ רוחב, 32 סנטימטר גובה, 25 סנטימטר עומק ונפח כולל של 32 ליטר), המהווה פשוט תא אטום עם דלת נפתחת, בו מניחים את המסכות המשומשות וזקוקות לחיטוי. לאחר הפעלת המכשיר, סחרור של אוויר חם בתא הפנימי מבטיח חיטוי ועיקור של כל מה שבפנים, ובצורה יסודית ובטיחותית. המכשיר מחמם את האוויר החדש הנכנס לתא מבעוד מועד, וסחרור האוויר החם בתא מבטיח כי יגיע לכל מקום ויגרום לעיקור אחיד ומקיף של כל המסכות, כמו גם חפצים נוספים שניתן לשים בפנים.

בטיחות, חיסכון ועוד – היתרונות הברורים של הצטיידות בסטריליזטור לעיקור מסכות

לרכישת סטריליזטור לעיקור מסכות עבור כל מקום עבודה, מוסד לימודים, ארגון ציבורי או פרטי וכמובן שמעבדות, מרפאות ושאר מוסדות רפואיים או בעלי אוריינטציה ביולוגית/רפואית, יתרונות רבים ומובהקים.

בתור התחלה, יתרון ראשון ומרכזי של שימוש סטריליזטור מקצועי לעיקור מסכות הוא כמובן בטיחותי – זוהי הדרך המקצועית, היסודית והבטוחה ביותר להשתמש מספר פעמים באותן מסכות, ולוודא כי הן אינן מכילות את נגיף הקורונה או כל נגיף/חיידק אחר. במיוחד כשמדובר בארגונים בהם שוהים עשרות, מאות או אלפי אנשים מדי יום, עיקור שיטתי ואפקטיבי של המסכות נדרש מבחינת בטיחות אישית והימנעות מהדבקה והמשך הפצת הנגיף.

שנית כל, מדובר בחיסכון כלכלי וסביבתי עצום – במקום לרכוש עוד ועוד ועוד מסיכות חד פעמיות, להשתמש בכל אחת כמה שעות ואז לזרוק אותה לפח, ניתן להשתמש באותה מסכה שוב ושוב, גם לאורך שבועות וחודשים. 

סטריליזטור מקצועי ואיכותי, המגיע כמובן עם אחריות מלאה, יכול לייעל משמעותית את ההתנהלות הלוגיסטית בכל הנוגע למסכות, לסייע להעלות את רמת הסטריליזציה והבטיחות הכללית במקום ולחסוך לא מעט כסף מהארגון ועובדיו וזיהום מהסביבה. 

***אתר אלקטרוטרם, החברה המובילה בתחום של ציוד למעבדות, תנורים תעשייתיים וגופי חימום.

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות