n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הופעה ראשונה ומקום ראשון

הופעה ראשונה ומקום ראשון

זמן קצר לאחר שהוקמה, נבחרת וולפסון בכדורשת קטפה את המקום הראשון בטורניר הידידות בחולון והפתיעה את כולם

נבחרת כדורשת נשים צילום דוברות וולפסון

למרות שנבחרת הכדורשת של נשות המרכז הרפואי וולפסון הוקמה לפני חודשים ספורים בלבד, בדיוק כמו בסיפור סינדרלה וכנגד כל הסיכויים, בשבוע שעבר, זכו בנות הקבוצה במקום הראשון בטורניר הידידות בכדורשת חולון.

"הכול התחיל לפני פחות משנה, הקמנו קבוצה בהתראה של שבוע על מנת שנוכל להשתתף בטורניר החטיבות של משרד הבריאות. כבר אז, למרות שהספקנו להתאמן רק פעם אחת וחלקנו היו חסרות ניסיון כלל, זכינו במקום השלישי בטורניר והבנו שיש כאן משהו מיוחד" מספרת גלית כהן, מנהלת ושחקנית בנבחרת הכדורשת של וולפסון.

בקבוצת הכדורשת, משתתפות 14 שחקניות בכל הגילאים וממגוון המחלקות וביניהן מנהל ומשק, צוותי רפואה וצוותי פרא-רפואה.

חגית איס, מנהלת הפיזיותרפיה במקצועה ומאמנת הקבוצה מספרת: "הצלחנו להיות קבוצה כל כך מגובשת ומשפחתית בזמן קצר. למרות שהשילוב בין עבודה לספורט יכול להיות מאתגר לפעמים, בסופו של דבר זה מחזק אותנו גם ברמה הפיזית וגם ברמה המנטלית וכמובן מעצים את גאוות היחידה."

בטורניר הידידות שנערך בשבוע שעבר, נשות הקבוצה התחרו במקצה האתגרי, למרות שהגיעו לשם בכלל במקרה: "בטורניר הייתה חלוקה לשתי קבוצות: קבוצה למתקדמות וקבוצה למתחילות. רצה הגורל ושמו אותנו בטעות בקבוצת המתקדמות. על אף החשש  וניסיון לשנות, כבר היה מאוחר מידי, אבל חיזקנו והרמנו אחת את השנייה וניצחנו כנגד כל הסיכויים!" מסבירה חגית.

ומה היעד הבא שהן מתכוונות לכבוש? "היעד הבא שלנו הוא הליגה למקומות העבודה שבה נשחק לראשונה בתולדות וולפסון בהובלת קפטנית הקבוצה ליאת גריבי. זו ההזדמנות להודות לבנות הקבוצה המדהימות ולהנהלת בית החולים על התמיכה והעידוד. וולפסון זה בית ואנו שמחות להביא כבוד וגאווה הביתה!" מסכמת גלית כהן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות