n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בנות קציר חולון אלופות המדינה בכדוריד!

בנות קציר חולון אלופות המדינה בכדוריד!

בנות קציר חולון, הניפו את גביע האליפות העשירי בתולדות בית הספר אחרי ניצחון בגמר על תיכון רוטברג רמת השרון. הבנים הסתפקו במקום השני אחרי הפסד בגמר ל"עמית" ראשון לציון

גמר כדוריד תיכון קציר בנות צילום ארז עוזיר (2)

ביום חמישי, נערכו ב"בית מכבי" בראשון לציון, משחקי הגמר של ליגת התיכונים בכדוריד, כאשר גם אל גמר הבנים וגם אל גמר הבנות, העפילו הנבחרות של בית הספר "קציר" מחולון.

הבנות רצו להשלים עשירייה של תארים כאשר מולן התייצבה לראשונה בגמר, נבחרת התיכון של רוטברג מרמת השרון. השחקניות מהשרון היו טובות יותר במהלך רוב המשחק והצליחו להפתיע את שחקניות חולון המנוסות כשהובילו במחצית בתוצאה 19:13.

גמר כדוריד תיכון קציר בנות צילום ארז עוזיר (1)

אך שחקניות חולון, ידעו להתעלות במחצית השנייה, העבירו הילוך והחלו לצמצם את ההפרש בהדרגה. עד מהרה המהפך הושלם ובדקות האחרונות הייתה זו חולון ש"טיילה" אל עבר הגביע העשירי בתולדותיה עם נצחון ענק 34:26 שאחריו החלו חגיגות האליפות על הפרקט בראשון לציון!

גמר כדוריד תיכון קציר בנות צילום ארז עוזיר (3)

לשחקנית המצטיינת נבחרה מישל בוחטיארוב מקציר חולון, שקיבלה גביע מידי המפמ"ר והממונה על החינוך הגופני גיא דגן ומטל אנקונהסמנכ"לית ומנהלת המחלקה לאירועי ספורט שלהתאחדות הספורט לבתי הספר.

גמר כדוריד תיכון קציר בנות צילום ארז עוזיר (4)

נבחרת הבנים, פגשה בפעם השנייה ברציפות בגמר, את נבחרת תיכון "עמית" מראשון לציון, וקיוותה לנקום בה על ההפסד בגמר בשנה שעברה ועל הדרך לרשום "דאבל" לבית הספר, אך לצערם של אנשי "קציר", גם הפעם ידם של המקומיים הייתה על העליונה וזה נגמר עם הפסד כואב 40:32. נבחרת הבנים סיימה עונה נפלאה כשקטפה את המקום השני בארץ.

גמר כדוריד בנים צילום ארז עוזיר

צילומים: ארז עוזיר, התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות