n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בן שנה ננעל ברכב ב-ח' 300

בן שנה ננעל ברכב ב-ח' 300

פעוט ננעל ברכב ברחוב רפאל איתן בחולון וחולץ בשלום ע"י מתנדבי ידידים

חילוץ צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

זה קרה אתמול (רביעי) בשעות הערב כאשר התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנה שננעל ברכב בשגגה לעיני הוריו, ברחוב רפאל איתן בחולון.

אלג'ם אבישי, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והזעיק מתנדבים לכתובת. ליאור לוי, אורי פרץ וחן בדור, מתנדבי סניף חולון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב.

ליאור מספר: "הייתי בקרבת מקום כשהתקבלה הקריאה. יצאתי לכתובת והגעתי במהירות. במקום כבר היו כוחות החירום שחיכו למתנדב שיגיע עם ערכת הפתיחה. שלפתי את הערכה מהרכב שלי והתחלתי בפעולות החילוץ, כשאליי מצטרפים אורי וחן. בשיתוף פעולה פתחנו את דלתות הרכב והשבנו את הפעוט לידי הוריו, שהיו מבוהלים ונרגשים. הם שמחו והודו על הזריזות בה חילצנו. מבירור המקרה עלה, כי ההורים הושיבו את הפעוט על מושב הרכב וסגרו את הדלתות, וברכב הופעלה נעילה אוטומטית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות