n
דף הבית / ייעוץ / בדרך למעלה

בדרך למעלה

הפועל חולון האריכה את רצף ניצחונות הבית שלה בליגה לארבעה - האם זה ימשך?

שלט חולוניה הפועל חולון צילום רועי אסף

מאת: יניב יוסיף אור

הפועל חולון האריכה את רצף ניצחונות הבית שלה בליגה לארבעה, עם 77:99 מרשים על הפועל "SP מצר" ת"א שהעלה אותה בחזרה למקום השלישי בטבלה. הסגולים-צהובים השוו את שיא הליגה העונתי עם 17 שלשות, 9 מתוכן מידיו של אדם סמית' הלוהט, שהשווה את תצוגת הקליעה האישית הכי גבוהה העונה בליגת ווינר סל עם 38 נקודות. כריס ג'ונסון הוסיף 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, טיירוס מגי תרם 13 ו-6 ריבאונדים וג'ו רגלנד קלע 11.

הפועל ירושלים חזרה במשחקה האחרון מפיגור מוקדם של 14 נקודות לניצחון בית 77:82 על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה. האדומים כיפרו על 20 איבודי כדור בעזרת 10 שלשות ב-38% ויתרון של 8 ריבאונדים על הכתומים. סולימאן בריימו הוביל עם 18 נקודות, כולל 3 מ-4 לשלוש, רטין אובאסוהן (7 אסיסטים) וג'יילן אדאמס תרמו 14 כל אחד. האדומים מהבירה תלויים בעצמם ועם שני ניצחונות חוץ עד סיום הסיבוב השני, בחולון ובראשל"צ, יוכלו לשמור על המקום הראשון.

כל חמשת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הוכרעו לטובת הקבוצה המארחת, כאשר בארבעה מתוכם היא קלעה כמות נקודות תלת-ספרתית: 67:102 ביולי 2020 ו-84:104 בסיבוב הראשון העונה לטובת ירושלים בפיס ארנה, 94:103 ו-81:103 לחולון באביב אשתקד במשחקים שנערכו בהיכל טוטו וברוממה. בנקודה הבאה שיקלע, גיא פניני ישתווה לעדי גורדון במקום ה-37 בקלעי כל הזמנים עם 4,106 נקודות בקריירה.

הפועל חולון קהל צילום רועי אסף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות