n
דף הבית / חדשות העיר / מלגה חברתית לסטודנטים מרחובות 

מלגה חברתית לסטודנטים מרחובות 

עיריית רחובות באמצעות מרכז הצעירים העירוני "הפלטפורמה" מעניקה לסטודנטים/יות תושבי רחובות מלגה חברתית בסך 10,000 ₪.  המלגה מיועדת לסטודנטים בגילאי 18-35, ההרשמה עד 10.8.21 

רג'ינה בתחנה. צילום: סטודיו רג'ינה בתחנה
רג'ינה בתחנה. צילום: סטודיו רג''ינה בתחנה

תכנית "הנבחרת החברתית" היא תכנית מלגות המיועדת לסטודנטים.ות תושבי העיר ביוזמת הפלטפורמה-מרכז הצעירים העירוני של רחובות. התוכנית פועלת בשיתוף עיריית רחובות, מפעל הפיס והמשרד לשוויון חברתי ובמסגרתה יוענקו 10 מלגות בסך 10,000 ₪ כל אחת, לעשרה סטודנטים נבחרים בשנת הלימודים תשפ"ב, תושבי העיר לתואר ראשון או שני  . 

על מנת לקבל את המלגה יש להציע רעיון לפרויקט חברתי לקהילת הצעירים בעיר. המציעים הנבחרים יזכו במלגה, ובמסגרת הפרויקט יוציאו את הרעיון שלהם לפועל, במסגרת ביצוע  130 שעות התנדבות שהם נדרשים לתת במסגרת המלגה.

המיזמים החברתיים יכולים להיות במגוון נושאים, בניהם: יזמות, איכות הסביבה, ספורט, בילוי ופנאי, תעסוקה, הורים צעירים, תרבות ותחומים נוספים.  

על מנת לקבל את המלגה על הסטודנטים להיות תושבי העיר בגילאי 18-35 המתגוררים ברחובות,  ולומדים לתואר ראשון/ שני/ תעודת הוראה/ הנדסאים במוסד המוכר ע"י המל"ג/ מה"ט. 

על הסטודנטים להימצא בעיר במשך רוב ימות השבוע, ולהשתתף בשיעורי ההכשרה  המהווים חלק מהמלגה. ניתן להגיש מועמדות עד ל- 10.8.21 

דניאל סינוואני, תושבת העיר וסטודנטית למשפט במכללה האקדמית פרס השתתפה בתכנית אשתקד והקימה את מיזום "קונקשן", שנועד לחבר בין צעירי העיר בפעילויות שונות כמו טיולים בחיק הטבע, אירועים מוסיקליים וקומזיצים. דניאל מספרת "ההשתתפות במלגת ה'נבחרת החברתית' תרמה לי רבות. לאורך השנה רכשתי מיומנויות וכלים שונים, למדתי כיצד לרתום אנשים, לתכנן פרויקטים לעבודה בקבוצה וגם שיפרתי את יכולות השיווק שלי. מעבר לכך המפגשים תרמו לי ברמה האישית במתן מוטיבציה, סיפוק וגם חיזוק הביטחון העצמי. לאורך השנה לוויתי ע"י הצוות של הפלטפורמה וזכיתי לתרום לחברה ולהוביל נושאים אליהם אני מתחברת כך שהעשייה הייתה מלווה בכיף".

ניתן להגיש מועמדות עד ליום שלישי, ה-10.8.21. יום המיונים הראשון יתקיים ב-15.8.21.

למידע נוסף: [email protected]

ראש העיר רחמים מלול: "עיריית רחובות והפלטפורמה מזמינות את הסטודנטיות והסטודנטים הצעירים לקדם את הנושאים שחשובים ויקרים לליבם וגם לקבל מלגה ייעודית. התכנית הזאת היא הזדמנות נפלאה לסטודנטים והסטודנטיות הצעירים ביזמות, הובלת פרויקטים ותרומה לקהילה".

ד"ר אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "המלגה מעודדת יזמות חברתית ומעניקה כישורי ניהול וביצוע למען תושבי העיר ולמען הצעירים, יש פה "win-win" שמדגים את היצירתיות של צוות הפלטפורמה ביצירת מענים ייחודיים לצעירי/ות העיר. אני מקווה שיהיו לנו מיזמים יצירתיים רבים בפרויקט השנה וקורא לסטודנטים/ות להירשם, ליזום ולפעול"!

אורלי הלל, מנהלת הפלטפורמה: "הנבחרת החברתית מאפשרת לסטודנטים תושבי רחובות ליהנות מהזדמנות ייחודית. זוהי תוכנית עם מגוון הטבות שקיימת רק אצלנו ומציעה לכם מלגה בסך 10,000 ₪ וגם הכשרה ייעודית בתחום ניהול פרויקטים וביצועם. התכנית תשפר את היכולות והכישורים שלכם ותהפוך את קורות החיים שלכם לאטרקטיביים יותר. זאת ההזדמנות שלכם ליזום פרויקט חדשני שיתרום לכם וגם לכלל הצעירים והצעירות בעיר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות