n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הלך לעולמו יקיר העיר ראשון לציון – יצחק תאומים פרנקל

הלך לעולמו יקיר העיר ראשון לציון – יצחק תאומים פרנקל

חצי שנה אחרי שקיבל את תואר יקיר העיר ראשון לציון, הלך לעולמו ביום הכיפורים- יצחק תאומים פרנקל. ראש העיר רז קינסטליך, ספד לו

יצחק תאומים פרנקל 1 צילום דוברות ראשון לציון

ראש עיריית ראשון לציון- רז קינסטליך, נפרד מיקיר העיר יצחק תאומים פרנקל, שהלך לעולמו ביום הכיפורים.

קינסטליך: "עם כניסת יום הכיפורים, התבשרנו על מותו של תושב ויקיר העיר – יצחק תאומים פרנקל. ביום העצמאות האחרון, היה לנו הכבוד להעניק ליצחק ז״ל את אות יקיר העיר, על פועלו במשך השנים.

יצחק נולד, גדל וחי כל חייו בראשון לציון. כאן בעיר, חנה אשתו והוא – בנו את ביתם והקימו משפחה לתפארת, עם ילדיהם דרור, סער וכפיר.
יצחק ז״ל תרם רבות לעיר ושימש בתפקידים רבים בעולם הספורט – יו"ר איגוד הכדוריד, חבר הנהלת התאחדות הכדוריד האירופאית (EHF), חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל וחבר מועצת המנהלים של הפועל.

פעילותו ההתנדבותית בניהול קבוצות הפועל בראשון לציון החלה בשנת 1962, כשהתמנה למנהל קבוצת הכדורגל, ובהמשך לחבר הנהלת הקבוצה. בשנת 1974 התבקש לנהל את קבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון ותחת ניהולו הגיעה הקבוצה להישגים מדהימים בארץ ובאירופה.

בשם העיר ראשון לציון, חברות וחברי מועצת העיר ותושביה – אנו משתתפים בצער משפחתו, ילדיו וששת נכדיו. יהי זכרו ברוך"

יצחק תאומים פרנקל צילום דוברות ראשון לציון

גם במועדון הכדוריד הפועל ראשון לציון, ספדו לפרנקל ששימש כנשיא המועדון: "נפלה עטרת ראשנו. מועדון הכדוריד הפועל אלטשולר שחם ראשל״צ מודיע בצער רב על פטירתו של נשיא המועדון איציק תאומים פרנקל ז״ל.

איציק תאומים פרנקל ז״ל היה ממקימי המועדון שהטביע את חותמו על דורות שלמים של שחקנים שעברו תחת ידיו והכוונתו והוא הקדיש את חייו להפיכת הפועל ראשל״צ לאימפריית כדוריד. יום עצוב למשפחה האדומה שאיבדה אדם יקר.

תנחומינו שלוחים למשפחה. איציק תאומים פרנקל ז״ל- תמיד תישאר בליבנו. נוח על משכבך בשלום. יהי זכרך ברוך."

איציק יצחק תאומים פרנקל

יצחק (איציק) תאומים פרנקל ז"ל. צילומים מדפי הפייסבוק של רז קינסטליך והפועל ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות