n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בית הספר קוגל בחולון, קיים "יום שיא" בתנ"ך

בית הספר קוגל בחולון, קיים "יום שיא" בתנ"ך

מכובדים רבים לקחו חלק ביום השיא בתנך שהתקיים בסוף השבוע בבית הספר קוגל בחולון לכיתות י - י"ב

ישראל קריסטל אפי אתם צילום אבי חיים
מימין: ישראל קריסטל ותא"ל (מיל') אפי איתם. צילום: אבי חיים

יום שיא בתנ"ך לשכבות כיתות י' – יב' התקיים בסוף השבוע ( 17.5) בבית הספר התיכון השש שנתי "קוגל" בחולון. יום השיא נערך בשיתוף הנהלת בית הספר, הצוות החינוכי, קובי בן בסט רכז תנ"ך בית ספרי והחברה לחקר המקרא מיסודו של דוד בן גוריון.

נושא יום השיא בתנ"ך היה: סיפורי גבורה במקרא ובצה"ל. בברכתו ציין זהר נוימרק מ"מ ראש עיריית חולון את חשיבות לימוד התנ"ך שהוא הבסיס לשורשים של העם היהודי.

ישראל קריסטל מנכ"ל החברה לחקר המקרא מיסודו של דוד בן גוריון אמר: "החברה לחקר המקרא שנוסדה בשנת 1952 מתחדשת ופורצת דרך בארץ ובעולם בכל הקשור להנחלת לימוד ואהבת התנ״ך. בשנים האחרונות ניצבת החברה בקידמת העשייה הציבורית חינוכית בנושא התנ״ך והיא יוצרת חיבורים בין האוניברסיטאות וקציני צבא במילואים לבין נוער שהם עתיד המדינה שלנו. צו השעה הוא להשיב את התנ"ך אל תודעתנו ואל ליבנו" הדגיש ישראל קריסטל.

סמדר חדד מנהלת בית הספר אמרה: "יום השיא בתנ"ך מהווה דוגמא כיצד בית הספר מכשיר "מנהיגים" שמוכנים להוביל שינוי חברתי וערכי. "יום זה מצטרף לארגז הכלים של מנהיגות שאתם מקבלים בבית הספר".

גב' ענת צידון המפקחת הראשית על הוראת התנ״ך בחינוך הממלכתי ציינה כי הסיפור המקראי שייך לכולנו. והזכירה חלק מסיפורי הגבורה המופיעים בתנ"ך, יהושע, גדעון, דוד ואיוב שנלחם על האמת והצדק.

פתח את הרצאות יום התנ״ך אלוף (מיל') עוזי דיין שציין כי "התנ״ך הוא הקושאן שלנו על ארץ ישראל, יש לנו ספר אחד המחבר בין כל היהודים בארץ ובעולם והוא התנ"ך."

תא"ל (מיל') אפי איתם בעל עיטור המופת ציין כי "התנ״ך אינו סיפור מהעבר אלא הוא מתהווה כיום לפנינו בגובה העיניים. התנ"ך נכתב ברצף של אלפי שנים מתוך המשכיות , והדור שלנו ממשיך לכתוב אותו לאחר השואה ותקומת מדינת ישראל."

בתום יום התנ״ך הוענקו 3 מלגות מטעם החברה לחקר המקרא ועיריית חולון לתלמידים מצטיינים: שחר נחמד, ניב משאט, ואגם קייטי ארנון.
הנחה את יום התנ״ך, קובי בן בסט רכז התנ״ך הבית ספרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

בשטיינברג מסכמים את עונת החורף

תפריט נגישות