n
דף הבית / בריאות / בוולפסון קלטו את החטופה אביבה סיגל ומצבה טוב

בוולפסון קלטו את החטופה אביבה סיגל ומצבה טוב

בפעם השנייה, בית החולים וולפסון קלט לבדיקות ראשוניות את אחת החטופות ששבו הביתה, הפעם זו אביבה סיגל בת ה-62 שהתאחדה עם משפחתה במרכז הרפואי בחולון

בניין בית חולים צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

אחרי שקלטו לפני מספר ימים את 5 החטופות ששוחררו בפעימה הראשונה: יפה אדר בת ה-85, עדינה משה בת ה-72, מרגלית מוזס בת ה-78, חנה קציר בת ה-76 וחנה פרי בת ה-79, נקלטה במרכז הרפואי וולפסון בחולון חטופה נוספת שחזרה לישראל בפעימה השלישית ביום ראשון- אביבה סיגל בת ה-62 שהתאחדה עם משפחתה.

מוולפסון נמסר: ״השבוע קלטנו בפעם השנייה, שבה מרצועת עזה, אביבה סיגל. היא נבדקה ע״י מיטב הצוותים הרפואיים, במתחם מבודד שהוקם למען השבים והשבות. מצבה מוגדר יציב ולראשונה התאחדה עם משפחתה במפגש מרגש. היא התאוששה לאורך הלילה ורופאינו ציינו כי היא עירנית ונינוחה.

נכון לבוקר יום שני, מאושפזות בוולפסון 4 נשים שחזרו מהשבי בעזה אחרי שחנה פרי, השתחררה אתמול. המרכז הרפואי וולפסון, מקיים שיתוף פעולה הדוק עם צה״ל ומשרד הבריאות. נמשיך ללוות, לחבק ולעטוף את כל השבים והשבות, ומאחלים לשובם של כלל החטופים והחטופות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות